arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

آغاز تحقیقات سری پلیس اسراییل در پرونده دیگر فساد مالی نتانیاهو

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه از آغاز تحقیقات سری پلیس رژیم صهیونیستی در خصوص پرونده دیگر فساد مالی بنیامین نتانیاهو موسوم به «پرونده 4000» خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه از آغاز تحقیقات سری پلیس رژیم صهیونیستی در خصوص پرونده دیگر فساد مالی بنیامین نتانیاهو موسوم به «پرونده 4000» خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پرونده متهم است که میلیون ها دلار تسهیلات مالی به «شاؤول الویچ» مالک شرکت «بِزِک» در مقابل حمایت رسانه ای پایگاه خبری «واللا» متعلق به این سرمایه دار صهیونیست از وی و خانواده اش اعطا کرده است.
بنابر گزارش این رسانه صهیونیست در این پرونده چهره ها و اشخاص دیگری نیز نقش دارند و به لحاظ اهمیت از سایر پرونده های فساد مالی نتانیاهو که در جریان است مهم تر است.
هنوز جزئیات بیشتری از این پرونده و مراحل تحقیق آن از سوی پلیس رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.
بنیامین نتانیاهو علاوه بر پرونده «4000» در سه پرونده دیگر متهم به فساد مالی است.
پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.
نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.
پلیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گذشته به صورت رسمی از دادستان این رژیم خواست تا علیه بنیامین نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه و خیانت در امانت اعلام جرم کند.
مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.

نظرات بینندگان