arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

طرح آزمایشی گوگل جواب داد / پلیس سریع تر از همیشه جرائم را ردیابی می کند

گوگل قصد دارد طرح آزمایشی همکاری خود با شماره تماس اضطراری 911 را به شکل رسمی همه گیر کند . طرحی که سرعت رسیدن نیروهای پلیس  به محل حادثه را افزایش می دهد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل قصد دارد طرح آزمایشی همکاری خود با شماره تماس اضطراری 911 را به شکل رسمی همه گیر کند . طرحی که سرعت رسیدن نیروهای پلیس  به محل حادثه را افزایش می دهد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از اینگجت هنگامی که از تلفن هوشمند خود با  911 می گیرید . تلفن هوشمندتان موقعیتی نسبی از محل حضور شما را به مرکز فوریت های پلیس ارسال می کند .

اما این اطلاعات الزاما دقیق نیستند و اغلب با درصدی از خطا همراه هستند . با این حال به نظر می رسد ، گوگل راهی مفیدتر برای حل این مشکل دارد . این شرکت از ماه ژانویه در حال آزمودن طرحی جدید در برخی از ایالت های آمریکا است . طرحی که می تواند سرعت رسیدن ماموران به صحنه جرم را چند برابر کند .

بر اساس این طرح ،  گوگل اطلاعات موقعیت مکانی را به طور انتخاب تصادفی از 911 پیگیری کرد و جالب است که سریع تر از گذشته به موقعیت مکانی فرد تماس گیرنده دست پیدا کرد .

در مرحله آزمون این روش بالغ بر 50 مرکزپلیس که حدود 2.4 میلیون نفر را در تگزاس، تنسی و فلوریدا پوشش می داد، تحت آزمایش قرار گرفتند .  گزارش های اولیه در مورد نتایج نشان می دهد که این  سیستم امیدوار کننده است.

بیش از 80 درصد از تماس هایی که با کمک تکنولوژی گوگل بررسی شدند موفقیت آمیز بوده است . در این طرح که با همکاری شرکت RapidSOS انجام می شود ، به طور متوسط ​​یک شعاع حدود 121 فوتی تحت بررسی داده های گوگل قرار می گیرد . این در حالی است که گستره تخمین پیشین بالغ بر 522 فوت بود .

نکته مهم در خصوص این طرح محدودیت فعلی ان به سیستم عامل اندروید است .

نظرات بینندگان