arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

پاس، قهرمان پیشین آسیا به لیگ دسته سه سقوط کرد

قهرمان اسبق آسیا با شکست در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته ۲ به لیگ دسته ۳ سقوط کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قهرمان اسبق آسیا با شکست در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته ۲ به لیگ دسته ۳ سقوط کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز تیم پاس همدان در شهر بم به مصاف تیم شهرداری بم رفت که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید تا با کوتاه ماندن دست تیم پاس از امتیازات این دیدار قهرمان اسبق آسیا این بار سقوط به لیگ 3 را تجربه کند.

با توجه به جدول گروه c رقابت‌های لیگ 2، مسابقات هفته پایانی در این گروه بسیار حساس بود‌؛ چرا که سه تیم شهرداری بم، پاس همدان و خیبر خرم‌آباد در خطر سقوط به لیگ 3 قرار داشتند.

یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پایانی، بازی مرگ و زندگی دو تیم شهرداری بم و پاس همدان در شهر بم بود.

تیم پاس همدان که پیش از این دیدار با 26 امتیاز در جایگاه ششم گروه c رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت در حالی در شهر بم به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت که این تیم نیز با 24 امتیاز در جایگاه نهم این گروه قرار داشت و بدون احتساب امتیازات این بازی یکی از سه تیم سقوط کننده این گروه به لیگ دسته 3 بود.

کسب 3 امتیاز این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود و در صورت برد در این دیدار سرنوشت هر تیم برای بقا در لیگ 2 در دست خودش بود. البته تیم پاس همدان با کسب یک تساوی از این دیدار هم می‌توانست بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها بقای خود در لیگ 2 را تضمین کند.

مجید باقری نیا تیم پاس همدان را در این دیدار با ترکیب کسری کاظمی، حسام مقصودی، رامین آقالو، امین کاشفی، شهرام طاهری، رضا کاشفی، رسول ناصر بخت، میثم زمانی، امیر علیدادی، سجاد عرفانی و ابراهیم کوه افکن روانه میدان کرد.

در آنسوی میدان تیم شهرداری بم نیز در حضور تماشاگران خود با ترکیب هادی ریش اصفهانی، محمد جواد صادقی زاده، افشین سلطانی، کیهان میرزاده، محمد حسین حجت‌آبادی، احمد محمدیان پور، یاسر رحیمی نژاد , یاسر درویش زاده , اصغر نوکلی، علی وزیری پناه وهادی بالویی پا به میدان مسابقه گذاشت.

بازیکنان تیم شهرداری بم که از انگیزه بیشتری در زمین خانگی خود و در مقابل دیدگان هواداران پرشورشان برخوردار بودند در همان نیمه اول با دو گل علی وزیری که در دقایق 26 و 29 بازی به ثمر رسید کار را یک سره و برتری خود را به تیم میهمان دیکته کردند.

با شروع نیمه دوم به دستور سرمربی تیم پاس تغییرات زیادی در ترکیب و تاکتیک این تیم صورت گرفت، اما این تغییرات جواب نداد تا تیم شهرداری بم با همان دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند برنده این دیدار حساس و مهم باشد.

سایر دیدارهایی که نتیجه آن‌ها در سقوط یا ماندن تیم پاس در لیگ 2 مؤثر بود نیز به‌گونه‌ای رقم خورد که قهرمان آسیا در رتبه نهم گروه خود قرار بگیرد و سومین سقوط بزرگ خود را از زمان انتقالش به همدان تجربه کند و این بار راهی لیگ 3 شود.

امروز تیم پاس به پایین‌ترین سطح فوتبال باشگاهی کشور سقوط کرد تا مشخص شود بدون برنامه، بدون هدف و بدون تخصص کافی امکان نابودی یکی از 3 مکتب بزرگ فوتبال ایران وجود دارد.

نظرات بینندگان