arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

حمله ژاوی به رئال: ۳۰ سال است بد بازی می‌کنند ولی می‌برند / پاری سن ژرمن باید آنها را شکست می‌داد / گل رونالدو شانسی بود

ستاره پیشین بارسلونا رئال مادرید را شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن ندانست و به انتقاد از سبک بازی کهکشانی‌ها پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ستاره پیشین بارسلونا رئال مادرید را شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن ندانست و به انتقاد از سبک بازی کهکشانی‌ها پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سوفوت، ژاوی هرناندز، کاپیتان پیشین بارسلونا و کنونی السد قطر بعد از دیدار جذاب رئال مادرید برابر پاری ‌سن‌ ژرمن سخنان جالبی را بر زبان آورد؛ سخنانی که بدون شک به مذاق هواداران رئال مادرید خوش نخواهد بود.

او گفت‌: من بعد از بازی در بسیاری از روزنامه‌ها دیدم که به ستایش از رونالدو پرداخته شد و او را برتر از نیمار دانستند. مگر رونالدو چکار کرد؟ او یک پنالتی را گل کرد و گل بعدی هم که به صورت شانسی به زانوی او خورد اما نیمار بارها با حرکات انفجاری خود خط دفاعی رئال مادرید را به هم ریخت. چرا باید رونالدو بهتر از نیمار باشد؟ من چنین چیزی را قبول ندارم.

ژاوی ادامه‌ داد: نتیجه‌ دیدار رئال مادرید و پاری ‌سن‌ ژرمن عادلانه نبود. رئال چیزی خاصی دارد. این تیم بدون فوتبال بازی کردن هم به پیروزی می‌رسد. پاری ‌سن‌ ژرمن بهتر بازی می‌کرد اما این رئال بود که به گل رسید. برابر رئال مادرید نباید فرصت از دست بدهی چون بدجوری مجازات می‌شوی. بدترین چیزی درباره رئال این است که آن‌ها می‌توانند حریف خود را با هر شیوه‌ای اذیت کنند؛ یک ضد حمله و یا یک ضربه کرنر کافی است که رئال به پیروزی برسد. واقعا نمی‌دانم که آن‌ها چطور با چنین بازی پاری ‌سن‌ ژرمن را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دادند. این نتیجه‌ اصلا عادلانه نبود. بازی باید یک بر یک و یا دو بر دو و یا دو بر یک به سود پاری ‌سن‌ ژرمن به پایان می‌رسید.

کاپیتان پیشین آبی‌ اناری‌ها ادامه‌ داد: رئال مادرید را نمی‌توان تفسیر کرد. آن‌ها بازی نمی‌کنند اما به پیروزی می‌رسند. پاری ‌سن‌ ژرمن باید از فرصت‌های خود استفاده می‌کرد. آن چه که برای پاری ‌سن‌ ژرمن اتفاق افتاد برای ما هم در بارسلونا اتفاق افتاده است. به ما می‌گویند که ما بهتر از رئال مادرید هستیم اما آن‌ها کار خود را می‌کنند. نزدیک به ۳۰ سال است که رئال با چنین شگردی بازی می‌کند. بازیکنان رئال به شما نگاه می‌کنند و می‌گویند می‌خواهید هجومی بازی کنید؟ بسیار خب؛ ما هم ضد حمله می‌کنیم. اگر گل نزنید ما جشن پیروزی می‌گیریم. بارسلونا نمی‌تواند با بازی بد به پیروزی برسد اما رئال چنین چیزی را بسیار خوب بلد است.

برچسب ها: ژاوی ، رئال ، پاری سن ژرمن
نظرات بینندگان