arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

محسن هاشمی: منکر وجود کاستی در شهر نیستیم / از جریانات سیاسی و رسانه‌ها می‌خواهم از شایعه پردازی و متزلزل کردن مدیریت شهری بپرهیزند

رئیس شورای شهر تهران از جریانات سیاسی و رسانه‌ها خواست که از شایعه پردازی و تضعیف مدیریت شهری بپرهیزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای شهر تهران از جریانات سیاسی و رسانه‌ها خواست که از شایعه پردازی و تضعیف مدیریت شهری بپرهیزند.

محسن هاشمی در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت فاطمه (س) شهید وحدت است، چراکه برای حفظ وحدت جامعه حاضر شد که از حقوق خود بگذرد.

وی با بیان اینکه اکنون حدود شش ماه از آغاز فعالیت مدیریت شهری می گذرد و ما منکر وجود ضعف، کاستی و نواقص در شهر نیستیم، گفت: اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود آن است که اقدام در راستای تضعیف و تزلزل در مدیریت شهری، موجب بروز آسیب‌هایی به همه جامعه و شهروندان می شود.

هاشمی با بیان اینکه مسیر برطرف کردن این نواقص و کاستی‌ها، تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است، اظهار کرد: خاضعانه از همه جریانات سیاسی و رسانه‌ها می خواهم با توجه به شرایط دشوار فعلی شهرداری که با کمبود نقدینگی و مشکلات جدی مواجه است، از هرگونه شایعه پردازی، تضعیف و متزلزل کردن مدیریت شهری بپرهیزند.

رییس شورای شهر تهران در عین حال تاکید کرد که این درخواست به معنای نادیده گرفتن مشکلات و نواقص نیست، بلکه این رویکرد مخرب و شایعه‌ساز به طرح انتقاد سازنده و ارائه پیشنهادهای مفید در جهت ارتقای وضعیت جامعه و مردم منجر نمی‌شود.

برچسب ها: محسن هاشمی
نظرات بینندگان