arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

عضو هیات مدیره استقلال: به قطری‌ها گفتم در تهران ۴ گل می‌زنیم/ نگران دربی نباشید

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید این تیم نمایش بسیار خوبی را مقابل الهلال انجام می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید این تیم نمایش بسیار خوبی را مقابل الهلال انجام می‌دهد.

جواد قراب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت استقلال پیش از مصاف برابر الهلال عربستان گفت: نمایشی که مقابل الهلال انجام دادیم، واقعا شبیه استقلال این چند وقت نبود و بازیکنان استقلال فوق العاده خوب کار کردند. بازیکنان استقلال در سطح بین‌المللی بازی کردند و البته ابایی ندارم از این که بگویم یکی دو اشتباه فردی هم داشتیم ولی در مجموع استقلال خیلی خوب شده است. به خود بازیکنان هم گفتم که شفر در استقلال یک انقلاب ایجاد کرده است. آیا این علی قربانی که مقابل الریان بازی کرد، همان علی قربانی دو ماه پیش بود؟ او مدام در حال جنگندگی بود و بسیار خوب کار کرد. من قول می‌دهم که استقلال مقابل الهلال هم مردانه می‌جنگد و بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد. درست است که الهلال خرج‌های میلیاردی کرده ولی ما هم تیم خوبی هستیم و بازی خوبی ارائه می‌دهیم.

وی افزود: من به مصاف با الهلال خیلی خوشبین هستم. مامه تیام به تمرینات گروهی اضافه شده و مطمئنم که به زودی راه می‌افتد. او بازیکن خوبی است و نیاز به زمان دارد. من خودم وقتی که از برق به استقلال آمدم، بازیکن خوبی بودم ولی شش هفته اول که در استقلال بودم اصلا نمی‌توانستم بازی کنم. بازیکنی که به استقلال می‌آید نیاز به زمان دارد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره شرایط این باشگاه هم گفت: با هر شرایطی که شده ما در استقلال تلاش می‌کنیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پرداختی به بازیکنان را در اوایل سال پیش رو به ۸۰ درصد برسانیم. از آن طرف ما تلاش می‌کنیم که قهرمان جام حذفی شویم. این استقلال متحول شده و من به شما می‌گویم که در داربی هم نمایش فوق العاده‌ای خواهیم داشت. در بازی با الریان یکی از مسئولان فوتبالی قطر کنارم نشسته بود و به او گفتم در تهران چهار گل به شما می‌زنیم چون با هوادارانمان، قدرت ما بیشتر می‌شود. اگر وضعیت تیم خوب شده، ناشی از همدلی صورت گرفته در باشگاه است و مجموعه باشگاه استقلال خوب شده است.

برچسب ها: قراب
نظرات بینندگان