arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

آیت‎الله جنتی: حجاب، نص صریح قرآن است/ برخی مسلمانان بی‌اخلاق و خودفروخته هستند

آیت‌الله جنتی با اشاره به مبارزات مستمر جبهه مقاومت، گفت: ان شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر(عج)، جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله جنتی با اشاره به مبارزات مستمر جبهه مقاومت، گفت: ان شاءالله به زودی با ظهور حضرت ولی عصر(عج)، جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین را شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، رئيس مجلس خبرگان با عرض تسليت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوي اوّل اسلام است كه بعد از پيامبر اسلام(ص) و حضرت علي (ع) كسي قابل قياس از نظر فضائل اخلاقي با آن حضرت نيست.

آيت‌الله جنتي با قدرداني و تشكر از مردم شريف ايران اسلامي براي حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن امسال افزود: در طول 39 ساله انقلاب اسلامي، هر سال مردم باشكوه‌تر از قبل در راهپيمايي سالروز پیروزی انقلاب اسلامي حضور پيدا كردند ولي امسال بعد از دعوت مقام معظم رهبری، براساس نظرسنجي‌ها، این مراسم، بسيار باشكوه‌تر از قبل برگزار شد.

وي با بيان اینکه پيام اين حضور باشكوه براي دوستان ايران اسلامي اين است كه مطمئن باشيد تا ملت ايران متحد، تابع رهبري و پشتيبان نظام اسلامي هستند، هيچ قدرتي توان شكست ملت فهيم ما را ندارد، اضافه كرد: پيام حضور حماسی مردم به دشمنان انقلاب اسلامي نیز اين است كه تحريك افراد ناباب براي اغتشاش، تخريب و آتش زدن اماکن مقدسه و بالاخره فتنه‌هاي گوناگون مانند فتنه 88 و فتنه امسال، تاثيري در اراده مستحکم مردم نخواهد داشت.

آيت‌الله جنتي با برشمردن برخي مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم همچون بيكاري و ركود گفت: از مسئولان، انتظار رسيدگي و تلاش مضاعف براي حل مشکلات مردم را داريم.

رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه همه ملت ايران در جهت مبارزه با استكبار بويژه آمريكا و اسرائیل وحدت كلمه دارند، اضافه كرد: با توجه به نص صريح قرآن تلاش دشمنان بی ثمر است و این تلاش‌ها جز آزاری بیش نیست و به یقین آنان شكست خواهند خورد، چرا كه زيربناي انقلاب ما بر اعتقاد مردم به اسلام، اخلاق و معنويت است.

آيت‌الله جنتي درباره بحث‌هاي اخير درباره‌ حجاب اسلامي نيز تأكيد كرد: حجاب، نص صريح قرآن است و هيچ عالم مسلماني در مورد آن نظر مخالفي ندارد.

رئيس مجلس خبرگان با محكوم كردن اقدام خلاف رئيس‌جمهور آمريكا در اعلام بيت‌المقدس به پايتختي رژيم غاصب صهيونيستي گفت: باور دارم هيچ مسلمان واقعي اين موضوع را نمي‌پذيرد و جز سياسيون مسلمانِ بي‌اخلاق و خود فروخته، که توجهی به افكار عمومي ندارد، حاضر نمي‌شود قبله اوّل مسلمانان را به عنوان پايتخت اسرائيل غاصب بپذيرد.

آيت‌الله جنتي اظهار اميدواری كرد ان‌شاءالله به زودي با ظهور حضرت ولي عصر(عج) جشن پيروزي انقلاب اسلامي مردم فلسطين را شاهد باشيم و با توجه به تلاش‌ها و مبارزات مستمر جبهه مقاومت اين هدف قابل پيش بيني است.

رئيس مجلس خبرگان رهبري در پايان با اظهار تأسف براي سانحه سقوط هواپيمايي تهران - ياسوج، درگذشت جمعي از هموطنان عزیزمان را تسليت گفت و براي آنان رحمت و مغفرت الهي و براي بازماندگان صبر و اجر مسئلت كرد.

برچسب ها: جنتی ، حجاب
نظرات بینندگان