arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

مسافر جامانده از هواپیمای سقوط کرده: با احتمال لغو پرواز به فرودگاه نرفتم

نرگس نژاد اظهار داشت: در حالی که نام اینجانب در لیست 60 نفره پرواز امروز هواپیمای تهران - یاسوج به شماره 3704 بود اما با توجه به شرایط نامساعد جوی و اطلاعاتی که از سایت هواشناسی کشور گرفتم با احتمال لغو پرواز به فرودگاه مهرآباد نرفتم. حتی راننده شرکت نیز ساعت 6 و نیم صبح درب منزل منتظر سوار شدن اینجانب بود و اصرار بر دیر شدن می‌کرد اما با مراجعه به سایت هواشناسی و پیش بینی وضعیت نامناسب این احتمال را می‌دادم که به‌طور حتم این پرواز لغو می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کرامت نرگس نژاد یکی از مسافران پرواز امروز هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج که نامش نیز در لیست 60 نفره بوده و بلیت خود را نیز باطل نکرده بود در آخرین لحظات و ساعت حرکت از مسافرت با این هواپیما منصرف شد.

نرگس نژاد با تأیید این خبر یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حالی که نام اینجانب در لیست 60 نفره پرواز امروز هواپیمای تهران - یاسوج به شماره 3704 بود اما با توجه به شرایط نامساعد جوی و اطلاعاتی که از سایت هواشناسی کشور گرفتم با احتمال لغو پرواز به فرودگاه مهرآباد نرفتم.

وی تصریح کرد: حتی راننده شرکت نیز ساعت 6 و نیم صبح درب منزل منتظر سوار شدن اینجانب بود و اصرار بر دیر شدن می‌کرد اما با مراجعه به سایت هواشناسی و پیش بینی وضعیت نامناسب این احتمال را می‌دادم که به‌طور حتم این پرواز لغو می‌شود.

نرگس نژاد که مجری یک طرح تجاری و رفاهی در میدان مرکزی شهر یاسوج است، گفت: برنامه سفرم به یاسوج به دلیل جلسه‌ای برای پیگیری همین طرح عمرانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود.

نظرات بینندگان