arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

فنلاند روی دست سوئیس بلند شد / ساعت هوشمندی برای تناسب اندام، مدیریت شبکه های اجتماعی و ردیابی

ساعت هوشمند ورزشی جدید سونتو با شعار  "مربی همراه همیشگی شما خواهد بود" رونمایی شد . محصولی که با بسته شدن دور مچ کاربر تمامی اطلاعات مرتبط با فعالیت های او را ردیابی و البته ارزیابی می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رونمایی از سری جدید ساعت های هوشمند سونتو ساعت هوشمند ورزشی جدید سونتو با شعار  "مربی همراه همیشگی شما خواهد بود " رونمایی شد . محصولی که با بسته شدن دور مچ کاربر تمامی اطلاعات مرتبط با فعالیت های او را ردیابی و البته ارزیابی می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز ، شرکت فنلاندی سونتو سری سوم از ساعت های هوشمند خود را در شرایطی رونمایی کرد که وعده داد ساعت هایی با رویکری منحصر به فرد در حوزه سلامت و تناسب اندام خواهند بود .

رونمایی از سری جدید ساعت های هوشمند سونتو

بر اساس گفته های تیم طراح این ساعت ، قرار است ، ساعت مذکور نه تنها خود را با ریتم زندگی کاربر هماهنگ کند ، بلکه  بسته های سلامتی و آموزشی مبتنی بر رژیم را نیز به کاربر معرفی کند .

سامی آرکامو مدیر بخش تولید این ساعت در گفتگو با دیجیتال ترندز می گوید: برند سونتو طی سال های متمادی ، میراث دار صنعت گجت های پوشیدنی بوده است . این شرکت مورد اعتماد بسیاری از اهالی ورزش است و اغلب ورزشکاران حرفه ای از محصولات سونتو استفاده می کنند.

از ویژگی های مثبت این ساعت ها می توان به قابلیت همگام سازی ریتم بدن کاربر با برنامه های ورزشی اشاره کرد . افزون بر این ها ، این ساعت به طور پیشفرض یک برنامه هفت روزه برای رژیم و تناسب اندام طراحی کرده که می تواند به افزایش سطح آمادگی جسمانی افراد کمک کند .

جالب تر این که ، در صورت کم کاری ورزشکار و یا عدم انطباق برنامه ورزشی او با برنامه طراحی شده توسط ساعت هوشمند ، پیغام هشدار نیز دریافت می کند . سیستم سنجش ضربان قلب ، سیستم ردیاب تناسب اندام و سیستم تعیین سطح آمادگی جسمانی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه محسوب می شود .

یکی از مثبت ترین ویژگی های این ساعت را می توان قابلیت همگام سازی با تلفن همراه هوشمند دانست که روند بررسی پیام های دریافتی در شبکه های اجتماعی را تسهیل می کند .

صفحه نمایش این محصول از نوع لمسی است و تا عمق 30 متری در برابر فشار آب مقاومت می کند . این ساعت همه فن حریف در پنج رنگ طلایی ، سیاه ، اقیانوسی ،سفید و نقره ای عرضه می شود . قیمت این محصول که در بهار سال آتی به فروش می رسد بسته به کیفیت قطعات از 247 تا 284 دلار گسترده است .

نظرات بینندگان