arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
راه اندازی خط 24 ساعته برای پشتیبانی

اوبر در تلاش برای جلب رضایت کاربران بریتانیایی

 شرکت اوبر قصد دارد در راستای افزایش رضایت کاربران خود ، طرح پشتیبانی تلفنی 24 ساعته از کاربرانش را راه اندازی کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شرکت اوبر قصد دارد در راستای افزایش رضایت کاربران خود ، طرح پشتیبانی تلفنی 24 ساعته از کاربرانش را راه اندازی کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گاردین ، اوبر در تلاش است تا جایگاه خود را در خیابان های لندن حفظ کند و به همنی دلیل نیز اعلام کرده قرار است از خط تلفن 24 ساعته پشتیبانی برای حمایت از کاربران استفاده کند .

این در شرایطی است که طی هفته جاری پلیس لندن اعلام کرد اوبر موظف است در خصوص راننده های استخدامی و شرایط حاکم بر سازمان خود به پلیس لندن گزارش ارائه کند .

گرچه این نخستین بار نیست که اوبر در معرض فشارها و حساسیت های بریتانیایی ها قرار می گیرد . پیش از این و در سال 2016 نیز ، اوبر از سوی مقامات بریتانیایی ملزم شد قوانینی جدی تر برای روند کاری خود تعیین کند .

مدتی پیش نیز سازمان تاکسی رانی پایتخت بریتانیا تصمیم گرفت با رد مجو پیشین اوبر تجدیدنظرهایی در مجوز جدید اوبر داشته باشد که قرار است  در بهار آتی صادر شود . میلیون ها نفر در سراسر بریتانیا هر روز از سیستم اوبر استفاده می کنند و به نظر می رسد پس از حواشی سال گذشته اوبر ، بریتانیایی ها تصمیم گرفته اند جوانب احتیاط را در خصوص این شرکت رعایت کنند.

گرچه سیستم ردیابی موقعیت مکانی و بررسی صلاحیت رانندگام اوبر مدت هاست توسط مقامات قضایی لندن رصد می شود ، اما اوبر تصمیم دارد با پشتیبانی 24 ساعته از کاربران هر نوع اتفاق در مسیر تردد خودروهایش را به سرعت به پلیس اعلام کند .

به گفته مقامات ارشد اوبر هر نوع اتفاق ناخوشایندی که برای مسافران اوبر رخ دهد ، بیش از هر شخص، برای مقامات این سازمان خجالت اور خواهد بود ، در نتیجه این شرکت همکاری شبانه روزی و نظامداری را با پلیس بریتانیا خواهد داشت .

به عبارت دیگر پشتیبانی 24 ساعته مسافر و راننده مهم ترین و جدیدترین اقدام تیم دارا خسرو شاهی برای کنترل اوضاع اوبر خواهد بود .

نظرات بینندگان