arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

دادستان اصفهان: اجساد بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دادستان استان اصفهان گفت: با وجود اینکه حادثه در استان اصفهان بوده اما با هماهنگی انجام‌گرفته بین دستگاه قضایی اصفهان و کهگیلویه‌وبویراحمد، به لحاظ سهولت امر و دسترسی راحت‌تر خانواده‌ها، پیکرها بعد از انتقال بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل می‌شود.

حسن رحیمی دقایقی قبل در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: بلافاصله بعد از انعکاس این حادثه دستگاه قضایی تدابیر لازم را اتخاذ کرد و با ابلاغ ریاست کل دادگستری استان اصفهان و تشکیل تیم ویژه متشکل از بازرس ویژه صحنه جرم، دادستان و مسؤولان قضایی سمیرم در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: اقدامات قضایی و دستوارت لازم صادر شده است و تیم بررسی صحنه جرم تشکیل شده و امروز بازپرس ویژه صحنه جرم از محل به صورت هوایی بازدید شد و بنابراین تمام اقدامات قضایی پیگیری شده است.

دادستان استان اصفهان گفت: با وجود اینکه حادثه در استان اصفهان بوده اما با هماهنگی انجام‌گرفته بین دستگاه قضایی اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، بنا شده به لحاظ سهولت امر و دسترسی راحت‌تر خانواده‌ها به اجساد، پیکرها بعد از انتقال به پایین بلافاصله به پزشکی قانونی یاسوج منتقل شود.

رحیمی گفت: بر همین اساس بعد از انتقال اجساد به یاسوج، در آنجا پیکرها مورد ارزیابی قرار گرفته و تشخیص هویت با همکاری استان‌های اصفهان، یاسوج، فارس و چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود تا اجساد در اولین فرصت تحویل بستگان شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان