arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

قراداد سوداور سامسونگ با بانک مرکزی استرالیا / کارت بانکی حذف می‌شود

سیستم بانک مرکزی استرالیا قراردادی را با شرکت سامسونگ منعقد کرده که بر اساس آن ، کاربران موبایل های سامسونگ از تسهیلات ویژه ای برای پرداخت های خود بهره مند می شوند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیستم بانک مرکزی استرالیا قراردادی را با شرکت سامسونگ منعقد کرده که بر اساس آن ، کاربران موبایل های سامسونگ از تسهیلات ویژه ای برای پرداخت های خود بهره مند می شوند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت گرچه این بانک در حال حاضر دارای سیستم Android Pay و یا  پرداخت از طریق smartwatches Garmin است ، اما اپل هنوز وارد قراردادهای بانکی استرالیا نشده است .

بنابراین مشتریان بانک مرکزی استرالیا که از سیستم عامل   ios  استفاده می کنند ، باید برای داشتن چنین تسهیلاتی مدت بیشتری صبر کنند . اما این غول سیستم بانکداری روز چهارشنبه اعلام کرد که به طور اخص از سیستم موبایل های سامسونگ پشتیبانی می کند .

این پلتفرم چه مزایایی دارد ؟با افزودن پلت فرم پرداخت بدون تماس سامسونگ، دارنده کارت های موسوم به  Mastercard CBA می تواند اطلاعات مربوط به کارت اعتباری ، بدهی ، حساب های مختلف و ..  را در مجموعه ای از دستگاه های سامسونگ از موبایل ها ی هوشمند تاگجت های پوشیدنی های سازگار کند . بنابراین روش پرداخت به جای کارت های بانکی قدیمی مبتنی بر پول خواهد بود . 

قراداد سوداور سامسونگ با بانک مرکزی استرالیا 

مایکل باومن ،  مدیربانکداری و پرداخت روزانه CBA، در این خصوص می گوید : ما طی هر هفته بالغ بر 6 میلیارد معامله بانکی را از طریق برنامه های رایج قابل نصب در تلفن همراه هوشمند سر و سامان می دهیم که پیش بینی می شود با توسعه این خدمات در موبال های هوشمند سامسونگ این رقم چندین برابر شود .

وی افزود : از سال 2013، مشتریان ما قادر به استفاده از گوشی های هوشمند خود برای پرداخت هستند.اما اکنون با افزایش سرویس ها برای کاربران سامسونگ  توانایی پرداخت از طریق این سیستم بانکی رشدی قابل توجه خواهد داشت .

براساس قراردادی که در ماه دسامبر با  مستر کارت و شرکت امنیتی IDEMIA امضا شده است، مشتریان کوچک تجاری CBA با استفاده از دستگاه سامسونگ قادر خواهند بود از طریق یک کارت بدون تماس یا کیف پول تلفن همراه  و تنها با استفاده از تلفن خود  از نیمه دوم 2018 به بعد امور بانکی خود را سر و سامان دهند .

نظرات بینندگان