arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

رم مغلوب شاختار شد / منچستریونایتد به سختی از سویا مساوی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستریونایتد متوقف شد و شاختار دونتسک توانست در خانه اش رم را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، آخرین شب دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی به پایان رسید. در مهمترین دیدار سویا به مصاف منچستریونایتد رفت و دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

سویا میزبان از ابتدا بازی را در اختیار داشت و به دنبال گلزنی بود. با این حال به هدفش نرسید. درخشش داوید دخئا در این موضوع تاثیر گذار بود. دروازه بان یونایتد در لحظات پایانی نیمه اول دو مهار توپ فوق العاده داشت. او توانست ضربات انزونزی و موریل را دفع کند. یونایتد در دقیقه ۱۷ مجبور به تعویض اجباری شد. آندر هررا آسیب دیده زمین بازی را ترک کرد و پل پوگبا به میدان رفت. شاگردان ژوزه مورینیو عملکرد قابل توجهی در ۴۵ دقیقه نخست نداشتند. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

یونایتد در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و در برخی از لحظات روی دروازه سویا فشار آورد تا به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. از طرفی سویا نیز چند فرصت گلزنی داشت. نکته قابل توجه این دیدار ضربات دو تیم به سمت دروازه بود که میزبان تا دقیقه ۸۲ هشت برابر یونایتد شوت زده بود. روملو لوکاکو در دقیقه ۸۴ دروازه سویا را باز کرد اما داور آن را قبول نکرد و خطای هند مهاجم یونایتد را اعلام کرد. در ادامه سویا یک فرصت خوب دیگر را از دست داد و بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

در دیگر بازی چهارشنبه شب رم در کیف به مصاف شاختار دونتسک رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبانش شد.

ابتدا رم دروازه میزبان را در دقیقه ۴۱ باز کرد. این گل توسط اوندر به ثمر رسید. شاختار توانست در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی را به تساوی برساند. در ادامه فرد برای میزبان گلزنی کرد تا شاختار پیروز این دیدار شود.

نظرات بینندگان