arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

ایتالیا باز هم در جاده سرعت می تازد / اسب سرکش فراری این بار بر مرکب 488 pista

برند خوش نام و مشهور فراری از جدیدترین مدل خودروی خود موسوم به 488pista   رونمایی کرد . خودرویی که به لحاظ سرعت و قدرت یک شاهکار محسوب می شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برند خوش نام و مشهور فراری از جدیدترین مدل خودروی خود موسوم به 488pista   رونمایی کرد . خودرویی که به لحاظ سرعت و قدرت یک شاهکار محسوب می شود .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از وب سایت رسمی فراری سوپراسپرت جدید شرکت فراری با قدرت 711 اسب بخار و با وزن کلی 1280کیلوگرم ویژگی هایی خاص خود دارد .

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، قرار است این خودرو در جریان نمایشگاه خودرو ژنو رونمای و در برابر معرض عموم قرار گیرد.این خودرو با قدرت 711 اسب بخار ، بیشترین افزایش قدرت پیشرانه در خانواده‌ی محصولات سری ویژه‌ی فراری را دارد.

پیشرانه‌ی 8 سیلندر V شکل 3.5  لیتری با 2  توروبوشارژر از دیگر ویژگی های این محصول است که باعث شده عنوان  پرقدرت‌ترین پیشرانه‌ی V8 فراری را به خود اختصاص دهد .

این خودرو با نهایت سرعت 340  کیلومتر بر ساعت در مدت‌زمان 2.85  ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و در 7.6 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

با توجه به سرعت بالای این خودرو و سرعت عرضه آن پس از آخرین مدل رونمایی شده فراری پیش بینی می شود که این خودرو برای مقبله و رقابت با پرسرعت های دنیای فناوری مثل پورشه ف بنز و بی ام دبلیو وارد بازار شده است . گرچه سرعت فراری همیشه مشهور بوده و این جزو ویژگی های اساسی مدل جدید خودرو فراری است .

نظرات بینندگان