arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
مدل های 2018 از نسخه های k10  و k8  در راهند

ال جی با تمرکز بر دوربین های هوشمند 2 گوشی جدید معرفی کرد

ال جی برای معرفی گوشی های هوشمند K8، K10  بر دوربین های حرفه ای متمرکز شده است. درواقع به نظر می رسد این شرکت برای موفق شدن در بازار موبایل تکنیکی جدید پیدا کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ال جی برای معرفی گوشی های هوشمند K8، K10  بر دوربین های حرفه ای متمرکز شده است. درواقع به نظر می رسد این شرکت برای موفق شدن در بازار موبایل تکنیکی جدید پیدا کرده است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت ، کمپانی ال جی الکترونیک برای حضور در نمایشگاه موبایل بارسلون از 2 گوشی میان رده با دوربین های فوق هوشمند رونمایی خواهد کرد .

این شرکت اعلام کرده است که این نسخه های جدید از سری K  خواهند بود و در نتیجه شکی باقی نمی ماند که صحبت بر سر K8  وk10  است .دو گوشی میان رده اما بسیار قوی و کاربردی . بر اساس اظهارات سخنگوی ال جی هر دو موبایل با قیمت مناسب و ویژگی های جذاب به بازار عرضه خواهند شد .

مدل 2018 K10 دارای یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است که  با قابلیت  فوکوس مجدد از نسخه های پیشین متمایز شده است .  تکنولوژی فوکوس اتوماتیک،  تشخیص چهره را وارد فازی جدید کرده و سرعت تمرکز را 23 درصد نسبت به مدل قبلی افزایش می دهد.

ویژگی لمسی جدید نیز به کاربران اجازه می دهد تا  با گرفتن انگشت خود به  سمت سنسور تعبیه شده  بر روی دکمه صفحه اصلی، کنترل گوشی را در دست بگیرند . با  یک بار لمس  صفحه اصلی  می توان سلفی گرفت و با 2 بار ضربه زدن تصاویر ضبط خواهند شد.

موبایل k10  در رنگ سیاه، آبی و طلایی عرضه می شود و دارای پوشش آلومینیومی است. مدل مشتق شده K10 Plus نیز در راه است که احتمالا حافظه 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت رم دارد،  در مقایسه با این مدل k10 ، دارای  2 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت رم داخلی خواهد بود .

صفحه نمایش k10  5.3 اینچی، است و از سیستم عامل اندروید 7.2،  پشتیبانی می کند . افزون بر این ها این گشوی دارای اسلات microSD، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری است.

مدل 2018 نیز  K8 دارای قابلیت شاتر در نور کم ، صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسل است.

 

نظرات بینندگان