arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
هدیه شرکت هواپیمایی کانتاس به مسافران

30 درصد از ناوگان هوایی استرالیا به وای فای داخلی مجهز شد

شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا اعلام کرد ، طی هفته اخیر بیش از 30 درصد از ناوگان خود را به سیستم وای فای اختصاصی مجهز کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا اعلام کرد ، طی هفته اخیر بیش از 30 درصد از ناوگان خود را به سیستم وای فای اختصاصی مجهز کرده است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت ، کانتاس این هفته رکورد زد و مسافران خود را با اینترنت پر سرعت غافلگیر کرد . این شرکت اعلام کرده تا پایان سال 2018 تمامی هواپیماهای خود را به سیستم وای فای هوشمند مجهز خواهد کرد .

به گفته این  شرکت هواپیمایی ، در حال حاضر 22 هواپیمای بوئینگ 737 به سیستم وای فای مجهز شده اند . آلن جویس، مدیر عامل شرکت  کانتاس ، قول داده به زودی این سیستم مشمول تمامی پرواز ها خواهد شد .

شرکت کانتاس قصد دارد طرح توسعه وای فای را به عنوان طرحی برای افزایش مشتریان خود در نظر بگیرد . با این وسیله کاربران می توانند در کابین خلبان تا کابین مسافران از وای فای استفاده کنند .

اقدامات اخیر کانتاس برای جلب مشتریان بسیار مفید بوده . این شرکت اعلام کرد سود6  ماهه قانونی پس از کسر مالیات این شرکت برابر با  607 میلیون دلار است که در مقایسه با سال گذشته ، افزایش 17.9 درصدی داشته است .  

این هواپیمایی در اوایل آوریل 2017 میلادی بین ملبورن، سیدنی و بریزبن  یک سرویس آزمایشی را راه اندازی کرد که از طریق آن  قابلیت دانلود و دسترسی به اینترنت با سرعت دانلود بین 2.57 مگابیت بر ثانیه و 7.24 مگابیت بر ثانیه و 0.26 مگابیت بر ثانیه و 0.61 مگابیت بر ثانیه  ارائه می شد .

کوانتاس قصد دارد ، به زودی قابلیت دسترسی به حداکثر 20 مگابیت بر ثانیه را برای هر مسافر فراهم کند. این موضوع با استفاده از خدمات ماهواره ای امکان پذیر خواهد شد

انتظار می رود حدود 80 فروند بوئینگ  737 و ایرباس 330  با این سرویس در اواخر سال 2018 پشتیبانی شوند . بنابراین  به زودی حدود 15 میلیون مشتری در هر سال از وای فای رایگان استفاده خواهند کرد .

نظرات بینندگان