arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

بارش برف سنگین در محل سقوط هواپیما/ توقف 4 روزه عملیات جستجو/ خانواده‌ها راضی به ادامه جستجوها نیستند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بارش برف به میزان یک متر و ۵۰ سانتیمتر در محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا از شب گذشته تاکنون خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بارش برف به میزان یک متر و ۵۰ سانتیمتر در محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات دنا از شب گذشته تاکنون خبرداد.

سیدعلی وفایی مقدم در گفت‌وگوی با ایلنا در یاسوج گفت: از شب گذشته که عملیات انتقال اجساد هواپیمای تهران _ یاسوج متوقف شده بارش بیش از یک و نیم‌متر برف در محل سقوط هواپیما گزارش شده است.

وی با سخت توصیف کردن وضعیت کنونی محل سقوط هواپیمای یاسوج، اظهارداشت: به هیچ عنوان امکان پیشروی و انتقال اجساد مسافران این سانحه وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارش ها هر لحظه شدت می‌گیرد و با این روند به احتمال زیاد تا چهار روز عملیات جستجو متوقف می شود.

وفایی مقدم با بیان اینکه امیدواریم شدت بارش ها در محل سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا کاهش یابد تا بتوانیم کار انتقال اجساد را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: اجساد بطور کامل زیر برف بوده که کار شناسایی و پیدا کردن آنان بدون شک برای نیروهای انتقال دهنده اجساد سخت و طاقت فرسا می شود.

وی گفت: اگر بارش های کنونی به همین روند ادامه پیدا کنند راهی جز توقف جستجوها نداریم و نمی‌شود منتظر حادثه ناگوار دیگریی در ارتفاعات دنا شاهد باشیم.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برخی از خانواده‌های مسافران هواپیمایی یاسوج اعلام داشته‌اند که حاضر به جستجوی اجساد عزیزان‌شان توسط گروه‌های انتقال دهنده در شرایط کنونی نیستند.

وفایی مقدم افزود: این خانواده ها اعلام داشتند که شرایط جوی باید مساعد شود تا نیروهای امدادی بتوانند انتقال اجساد را به راحتی انجام دهند.

برچسب ها: هواپیما
نظرات بینندگان