arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

نامه فرمانده سپاه به سردار اشتری در مورد اتفاقات خیابان پاسداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به سرتیپ پاسدار حسین اشتری؛ فرمانده ناجا از هوشیاری و اقدامات خردمندانه نیروی انتظامی تقدیر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

"برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

سلام علیکم

اینک که نظام سلطه و دشمنان زخم خورده از قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در جبهه مقاومت حاضر به درک و پذیرش این واقعیت مهم و آشکار نبوده بر آنند تا هر چند از گاه با توطئه‌ای جدید و از طریق ایادی داخلی خود با ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل در امنیت کشور بر این مهم خدشه سازند.

خیال و وهم باطلی که هماره با هوشیاری و آمادگی نیروهای مؤمن انقلاب، از یکسو یأس، سرخوردگی و خشم هر چه فزونتر دشمنان و از یکسو سطح جدیدی از اقتدار امنیتی نظام الهی‌مان را رقم زده است و نمونه گواه آن توطئه حادثه اخیر خیابان پاسداران که با هوشیاری و اقدامات خردمندانه و صبورانه و در عین حال مقتدرانه نیروی انتظامی به فرماندهی جنابعالی و با جانفشانی و تقدیم چند شهید والا مقام خنثی و بار دیگر جلوه‌ای از توان، اقتدار و هوشمندی حافظان امنیت را به تصویر کشید.

اینجانب بر خود فضل می‌دانم ضمن تقدیر از رشادتها و تلاشهای مخلصانه نیروهای مؤمن و انقلابی انتظامی در برقراری نظم و آرامش و ختم این قائله، شهادت سه تن از سلحشوران آن نیرو که با تقدیم جان خویش رسالت انقلابیشان را در صیانت از انقلاب اسلامی و امنیت و آرامش امت خداجوی کشورمان به خوبی ایفا کردند به جنابعالی و خانواده معظم آن شهدای سرافراز تهنیت و تسلیت عرض کنم.

از قادر متعال برای آن عزیزان افلاک‌نشین علو درجات و برای خانواده معززشان پاداش صابرین توأم با عزت و سعادت و نیز برای جنابعالی و همکاران محترمتان مزید توفیق در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه‌سار رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"

نظرات بینندگان