arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶

واکنش منتظرالمهدی به موضوع دختران خیابان انقلاب

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآمد و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآمد و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، منتظر المهدی سخنگوی ناجا در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث اخیر گلستان هفتم خیابان پاسداران، گفت: همگان می دانند که برقراری امنیت در مناسبت ها و موقعیت های اجتماعی سازو کارهای خود را دارد و این امور نیاز به تدبیر، فکر، صبر، هوشمندی و اندیشه راهبردی دارد.

وی افزود: آنچه مسلم است همه اقدامات و مولفه‌ها برای برقراری امنیت در خیابان پاسداران انجام شد و مهمتر از همه جداسازی صف مردم از اغتشاشگران و اخلال گران بود؛ اما هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآید و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.

منتظر المهدی در خصوص مسلح بودن یا نبودن ماموران نیروی انتظامی اظهار کرد: این هم از ساز و کارهای برقراری امنیت در مناسبت های اجتماعی است و اصولی دارد که تک تک آنها رعایت شده است.

وی همچنین درباره پیگیری پرونده اغتشاشگران برای رسیدگی در اسرع وقت عنوان کرد: ما پیگیر هستیم. الحمدلله سیستم قضایی هم به جد پیگیر هستند و ما هم منتظر هستیم نتیجه اقدامات آنها برای ما و مردم مشخص شود.

منتظرالمهدی در مورد فیلم پخش شده از دختران انقلاب که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، گفت: آن را بعدا توضیح می دهیم و در حال بررسی هستیم.

منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی همچنین در مراسم اختتامیه با بیان اینکه خدایگان اندیشه و خردورزی در دنیای غمگین همگی اذعان دارند که سیستم هایی پویا هستند که از فرصت ها و ایده هایی که برایشان ایجاد می شود استفاده کنند، گفت: فرصت ها به سان ابرهای گذرایی هستند که اگر آنها را در نیابیم دیگر نمی توان به آنها مراجعه کرد.

وی افزود: به همین جهت این اتفاقی که مخصوصا در قشر نوجوان ایجاد شده ستودنی است. به سهم خود از این اقدام تشکر می کنم. سازمان و نهادهایی که در دنیا موفق هستند از افرادی با EQ و NQ بالا بهره مند می شوند زیرا این افراد می‌توانند هنجارها را بشناسند، آنها را رصد کنند، هوش بافتاری داشته باشند، پیرامون های خود را بشناسند و همچنین اندیشه راهبردی و نگاه آینده نگر داشته باشند. موفقیت سازمان ها در گروی استفاده از همین ایده ها و افراد جوان هستند.

 

در ادامه این مراسم مهاجرانی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس مرکز استعداد های درخشان درخشان نیز اظهار کرد:هیچ جای دنیا دولت نمی تواند به تنهایی مشکلات را حل کند و باید از مردم کمک بگیرد و اگر امروز مقام معظم رهبری به ایده های دانش بنیاد توجه دارند به منظور شکوفایی اقتصاد است.

مهاجرانی گفت:ما  راهی برای تغییر نداریم و اگر قرار است مشکلات را حل کنیم باید از ایده های نسل جوان استفاده کنیم. جامعه‌ای می‌تواند روی اصلاح و آرامش را ببیند که از فرصت‌ها استفاده کند.

نظرات بینندگان