arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶

جذب 20 درصد اوراق گواهی سپرده 20 درصدی توسط بانک ملی

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه برجام، گشایش های قابل توجهی در کشور ایجاد کرد، افزود: راه پیشرفت کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: حدود یک پنجم گواهی های سپرده 20 درصدی که با مجوز بانک مرکزی منتشر شده است، در بانک ملی ایران جذب شده و این نشان می دهد اعتماد مردم به این بانک هر روز بیشتر می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در هجدهمین همایش سراسری حراست  این بانک، اجرای طرح های بزرگ مانند کارت سکه، ورود دستگاه های جدید بانکداری الکترونیک، طرح ویژه مسکن و برگزاری ملی شو را از اقدامات اساسی بانک ملی ایران برای افزایش ضریب نفوذ آن در میان مردم دانست و گفت: امروز مهمترین اولویت کشور تولید و اشتغال است و بانک ملی ایران نیز تمام توان خود را در این بخش متمرکز کرده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه برجام، گشایش های قابل توجهی در کشور ایجاد کرد، افزود: راه پیشرفت کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شرایط حفاظت و حراست از منابع بانکی به کلی تغییر کرده و همه تراکنش ها در بانک ملی ایران به صورت لحظه ای رصد می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سبد محصولات بانک ملی ایران هر روز گسترده تر می شود، گفت: امروز بانک ملی ایران به لنگرگاه نظام بانکی تبدیل شده و ابزارهایی مانند بام و بله از سطح عمومی محصولات موجود چند پله بالاتر است.

حسین زاده افزود: به زودی خدمات تازه ای از بانک ملی ایران را بر روی کارت ملی هوشمند ارایه خواهیم کرد که تحولی جدی در زندگی روزمره مردم است.

وی همچنین با بیان این که انتقاد و پیشنهاد پذیرفته است اما دروغ پراکنی علیه بانک، خدمات و کارکنان بانک قابل قبول نیست، گفت: انتشار دو فیلم جعلی اخیر نه تنها لطمه ای به اعتبار بانک نزد، بلکه نشان داد تنه تنومند درخت بانک ملی ایران از این ضربات صدمه نمی بیند.

در ادامه این همایش، مدیر امور حراست، رییس اداره کل حراست و جمعی از همکاران این بخش نیز نظرات خود را پیرامون موضوعات مرتبط مطرح کردند.