arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال: زنان حق دارند هیجان حضور در ورزشگاه‌ را تجربه کنند

فریده شجاعی: زنان ما حق دارند با حضور در رویدادهای ورزشی هیجانات این فضا ها را تجربه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال: زنان حق دارند هیجان حضور در ورزشگاه‌ را تجربه کنندفریده شجاعی در حاشیه برگزاری مسابقه ایران و عراق گفت: بسیار خوشحالم فرصت حضور بانوان در چنین رقابت‌هایی مهیا شد چرا که زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور که بخش قابل توجهی از آنها علاقمند به این رشته هستند می‌توانند از نزدیک این مسابقه را مشاهده کنند و در هیجانات آن شریک‌ باشند

او در پاسخ به این سوال که در سایر رویدادهای بسکتبال نیز حضور بانوان در سالن‌های ورزشی امکان خواهد داشت؟ توضیح داد: این رقابت‌ها این امکان را در اختیار ما خواهد گذاشت تا شرایط را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف را بررسی کنیم و چنانچه مشکلی پیش نیاید امکانات لازم برای حضور بانوان مهیا خواهد شد. ما در این خصوص بسیار مشتاق هستیم.

نایب ریس فدراسیون بسکتبال در بخش دیگری از سخنانش درخواست‌های بانوان برای حضور در فضاهای ورزشی به عنوان تماشاگر را مورد توجه قرارداد و گفت: من پیش از این هم در فدراسیون فوتبال بودم و مبحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها بسیار مطرح بود، در واقع با این موضوع بسیار آشنا هستم و پس از اینکه رئیس فدراسیون بسکتبال موضوع حضور زنان را مطرح کرد بسیار مشتاقانه پیگیری کردیم که خوشبختانه شرایط مهیا شد.

او در پایان حمایت وزارت ورزش و جوانان و برنامه ریزی های رییس فدراسیون بسکتبال را عامل حضور خانواده ها برای تماشای این مسابقات اعلام کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان