arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

رونمایی از سرویس های جدید "همراه شهر" بانک شهر

در نسخه قدیم 63 سرویس در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک ارایه شده بود که در نسخه جدید 28 سرویس جدید نیز به آن اضافه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از رونمایی سرویس های جدید "همراه شهر" این بانک خبر داد و گفت:نسخه جدید دارای  قابلیت های منحصر به فرد در حوزه پرداخت الکترونیک است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه شعار" نوآوری در خدمت" همواره سرلوحه خدمات ارایه شده از سوی بانک شهر بوده است،افزود:خوشبختانه در هشتمین سالگرد تاسیس بانک شهر و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مشتریان، سرویس های جدیدی به "همراه شهر" این بانک افزوده شد.

وی با اشاره به استقبال مشتریان از نسخه اولیه همراه شهر که در سال گذشته رونمایی شد، تصریح کرد: در نسخه قدیم 63 سرویس در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک ارایه شده بود که در نسخه جدید 28 سرویس جدید نیز به آن اضافه شده است.

نمازی با اشاره به اینکه سرویس های جدید با توجه به نیازسنجی هایی انجام شده از مشتریان طراحی شده است ، خاطرنشان کرد: تمامی سرویس های جدید "همراه شهر" با رعایت قوانین و مقررات حوزه پرداخت الکترونیک به نسخه قدیمی افزوده شده است.

وی افزود: در گذشته "همراه شهر" بانک شهر تنها قابلیت ارایه خدمات به مشتریان بانک شهر را داشت ، اما در نسخه جدید ، خدمات گسترده ای برای تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور در نظر گرفته شده و قابل بهره برداری می باشد .

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه شهروندان می توانند در محیط کاربری ساده ، فعالیت های بانکی خود را انجام دهند، ادامه داد: متناسب با افزایش مراجعه کنندگان به" همراه شهر " زیرساخت های مورد نیاز نرم افزاری و امنیتی تقویت شده است.

نمازی در ادامه با اشاره به برخی سرویس‌های جدید در نسخه به روز شده " همراه شهر" گفت: ارایه خدمات بدون ورود به نرم افزار، پرداخت از بستر NFC،  راه اندازی خدمات شهرکارت برای عموم مشتریان ، جستجو و نمایش نزدیکترین شعب بر روی نقشه ، سرویس اطلاع رسانی ، ثبت انتقادات و پیشنهادات و ... از مهم‌ترین سرویس‌های نسخه جدید است.

نمازي ، در ادامه با بيان اينكه هم اكنون دسترسی به  نسخه جديد "همراه شهر" از طريق سايت بانك شهر به نشاني
‏Http://Shahr-Bank.ir و همچنين نرم افزار های کافه بازار و Google Play قابل دسترسی است، افزود: در راستاي عمل به شعار نوآوري در خدمت بانک شهر و توجه به نياز مشتریان ؛ توسعه سرویس‌های سامانه همراه شهر، ادامه خواهد داشت و در آينده نزديك ، اطلاع رسانی خواهد شد.