arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

بارش برف و باران 5 استان را فرا گرفت/ ضرورت تردد با زنجیر چرخ در محور دندی-تخت سلیمان

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در استان های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارش برف و باران 5 استان را فرا گرفت/ ضرورت تردد با زنجیر چرخ در محور دندی-تخت سلیمانسرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور های مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ در استان آذربایجان غربی و محور دندی-تخت سلیمان در استان زنجان جریان دارد.

 


وی افزود: بارش باران در اکثر محور های استان های خراسان شمالی، آذربایجان غربی و محور های چابهار-نیکشهر و جکیگور - ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان جنوب گزارش شده است.

 


سرهنگ رحمانی گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان بوشهر، محور مهاباد-سردشت در استان آذربایجان غربی، محدوده بیله سوار در استان اردبیل، محور مشهد-کلات در استان خراسان رضوی و محورهای آشخانه-چمن بید، بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین در استان خراسان شمالی، محور یاسوج-گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، محورهای گرگان-آق قلا ، گنبد-کلاله، آق قلا-گنبد و کرد کوی-بندرگز در استان گلستان و ارتفاعات استان مازندران گزارش شده است.

 


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور دندی-تخت سلیمان در استان زنجان به علت کولاک و یخ زدگی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 


وی بیان کرد: چند محور کشور ار جمله  اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود هستند.

 


سرهنگ رحمانی ادامه داد: محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا، در استان های اردبیل و گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و نداشتن ایمنی کافی و در استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شد و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است./باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان