arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: اورژانس هوایی این شهرستان جان مادر باردار نیکشهری گرفتار در سیلاب را نجات داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهرگفت: با توجه به وضعیت اضطراری مادر باردار و نیاز فوری به خدمات تخصصی پزشکی و اخذ مجوز پذیرش از ستاد هدایت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، بالگرد اورژانس هوایی  به بیمارستان محمدرسول الله (ص) نیکشهر اعزام و پس از تحویل بیمار در فرودگاه ایرانشهر به زمین نشست.امینی فرد بیان کرد: بیمار توسط پرسنل اورژانس هوایی ایرانشهر به بیمارستان منتقل و بلافاصله اقدامات درمانی لازم انجام شد.

وی ادامه داد: هم اینک وضعیت عمومی بیمار رضایت بخش است.

به گفته رئیس گروه هشدار و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیشترین بارندگی در شبانه روز گذشته با ۲۵ میلی متر مربوط به شهرستان فنوج در جنوب این استان بوده است.

علی ملاشاهی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته در برخی نقاط سیستان و بلوچستان بارش‌های خوبی گزارش شد که بیشترین آن بعد از فنوج، مربوط به چاهان نیکشهر با ۲۴.۵ میلی متر، باهوکلات چابهار ۲۳ میلی متر، زرآباد کنارک ۲۲ میلی متر، اطراف سراوان ۱۰ میلی متر و توابع زاهدان هفت میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها تا بعد از ظهر در نیمه شمالی و جنوبی سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

 

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
نظرات بینندگان