arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

غفوری: می‌خواهیم به هواداران عیدی بدهیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش آماده داربی پایتخت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

غفوری: می‌خواهیم به هواداران عیدی بدهیم

به گزارش ایسنا، وریا غفوری درباره شرایط استقلال قبل از  داربی ۸۶ گفت: شرایط کلی تیم ما خوب است و این موضوع در بازی‌های ما کاملا مشهود است. در فرم خوبی قرار داریم و از نظر انگیزشی نیز شرایط بسیار خوبی داریم و برای دیدارهای پیش رو کاملا آماده هستیم.


وی در ادامه درباره شرایط خوب خودش طی هفته‌های گذشته تصریح کرد: فکر می‌کنم در شرایط خوبی به سر می‌برم و وضعیت خوبی دارم. خدا را شکر می‌کنم که به فرمی رسیدم که هواداران از آن راضی هستند. جلب رضایت هواداران برای من بسیار مهم بود و البته این موضوعی است که برای همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و همه تلاش می‌کنیم که هواداران راضی باشند. در فصل گذشته آن انتظاری که از خودم داشتم با آن چیزی که برای من اتفاق افتاد تفاوت داشت و به همین دلیل در استقلال ماندم تا کیفیت خودم را نشان دهم و امیدوارم هواداران از شرایط امسال من راضی باشند.


مدافع ملی پوش استقلال در ادامه تصریح کرد: حضور آقای شفر نیز به تیم ما و شخص من کمک زیادی کرد تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد. الان تیم ما از نظر روحی، ‌تاکتیکی و اتحاد در فرم ‌مطلوبی به سر می‌برد.


غفوری در ادامه درباره داربی و وضعیت آبی‌ها اضافه کرد: من و همه بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این دیدار برنده باشیم. تیم ما نسبت به دور رفت شرایط بسیار خوبی  دارد و امیدوارم برنده زمین مسابقه را با برد ترک کنیم تا به هواداران عیدی بدهیم.


او در پایان درباره وضعیت پادوانی عنوان کرد: همه ما بعد از این اتفاق به او فکر می‌کنیم و امیدواریم پادوانی شرایط خوب خود را پیدا کند. پادو یک الگوی اخلاقی برای همه ما محسوب می شود و امیدوارم که خیلی زود به جمع ما بازگردد.

نظرات بینندگان