arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
شرکت اپل طرفداران آیفون را شگفت زده می کند

طراحی نسخه پلاس ایکس فاش شد

آیفون تا ماه سپتامبر ، 3 موبایل جدید را به بازار فناوری ارائه خواهد کرد . موبایل هایی که نسخه های ارتقا یافته تر ، ارزان تر و با طراحی جدید تر خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیفون تا ماه سپتامبر ، 3 موبایل جدید را به بازار فناوری ارائه خواهد کرد . موبایل هایی که نسخه های ارتقا یافته تر ، ارزان تر و با طراحی جدید تر خواهند بود

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج هر 3 نسخه موبایل جدید از فناوری تشخیص چهره استفاده خواهند کرد . این فناوری برای احراز هویت به کاربران کمک می کند

موبایل های پلاس ایکس  صفحه نمایشی با ابعاد "نزدیک به 6.5 اینچ" (آیفون فعلی 5.8 اینچ) خواهد داشت. اپل نمونه اولیه مدل بزرگتری را با رزولوشن  بالاتر نیز ارائه خواهد کرد . این افزایش رزولوشن به توسعه ویژگی های نرم افزاری مثل اسپلیت ویو و آیفون پلاس نیز کمک خواهد کرد .

آیفون بزرگتر X دارای عناصر طراحی اصلی مشابه با خصوصیات سخت افزاری سال گذشته است ،برای مثال صفحه نمایش OLED دارد و ضد زنگ است . رنگ طلایی یکی از مهم ترین رنگ هایی است که در طراحی این موبایل استفاده شده است..افزون بر این ها ، اپل در نظر دارد ایده پشتیبانی دو سیم کارت را در آیفون جدید خود بگنجاند .آیفون Xs با اسم رمز D32، همچنان از همان نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد آیفون X بهره می برد.اما هر دو مدل، یعنی آیفون Xs و Xs Plus  می توانند امیدهای آتی آیفون را در کشورهای آسیایی پشتیبانی کنند.

اپل برای آیفون های بعدی خود از فناوری E-SIM  پشتیبانی می کند. این قابلیت به شما کمک می کند  بدون نیاز به سیم کارت به چندین اپراتور تلفن همراه متصل باشید. اما در نهایت آیفون ۹ را داریم که اپل بسیاری از ویژگی های مهم سری گران قیمت Xs را در آن گنجانده است .

 

نظرات بینندگان