arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
شارژری با تراشه هوشمند و چراغ LED

با نوندا همیشه شارژ هستید +ویدئو

زئوس نوندا یک شارژر کامپکت هوشمند است که دارای تراشه هوشمند ، 2 پورت USB و چراغ LED  است . این محصول با  2 سیستم عامل اندروید و IOS همگام سازی می شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

زئوس نوندا یک شارژر کامپکت هوشمند است که دارای تراشه هوشمند ، 2 پورت USB و چراغ LED  است . این محصول با  2 سیستم عامل اندروید و IOS همگام سازی می شود .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از نیو اطلس ، این سرویس شامل برنامه هایی است که به شما کمک می کند تا وسیله نقلیه خود را سریع تر پیدا کنید . موبایل خود را شارژ کنید با سیستم های مهم خود همگام سازی کنید و به طور خلاصه فضای داخلی ماشین را با این محصول همگام کنید .

این محصول آلمانی ، با کمک نور LED کمک می کند تمامی پورت ها و اطلاعات شما ، به وضوح نمایش داده شوند . این دستگاه تست دما را نیز از سر گذرانده و می تواند در مای تا 50 درجه سانتیگراد مقاومت کند .

تراشه درون این محصول ، قادر به شناسایی اکثر دستگاه های هوشمند است و از همه مهم تر این که تکنولوژی سریع شارژ کوالکام کمک می کند تا کاربر برای شارژ از طریق  این محصول با مشکلی مواجه نشود .

آزمایش این محصول روی این محصول با آیفون 6 نشان داد می توان در عرض 20 دقیقه موبایل را شارژ کرد . بخش هوشمند قابل اتصال این محصول به سیستم عامل های اندروید و ios  نیز کمک می کند کاربر بدون هیچ مشکلی ماشین خود را پیدا کند . درواقع این شارژر از طریق بلوتوث یا وای فای به موبایل شما متصل شده و از طریق سیستم موقعیت یابی ، ماشین را پیدا می کند .

این محصول دارای سیستم GPS  و سیستم قطع شارژ اتوماتیک است .

نظرات بینندگان