arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

سایپایدک موفق به کسب جایزه ملی تعالی سازمانی شد

در این راه شرکت سایپایدک از توجه به نیازهای جدید مشتریان داخلی و خارجی خود غافل نمانده است، به گونه‌ای که کسب و کارهای جدید بر مبنای نیازهای مشتریان را طراحی و به اجرا گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک)، به عنوان اولین و تنها شرکت خدمات پس از فروش صنعت خودرو از بین بیش از 50 شرکت دارای شرایط ارزیابی جایزه تعالی سازمانی، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی کشور شد.
 
به گزارش سایپا نیوز؛ در پانزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی کشور که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس بلورین و لوح سپاس این جایزه به شرکت سایپایدک اعطا شد.

اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌ها در راستای تحقق چشم‌انداز مطلوب شرکت از طریق اعمال مدیریت صحیح نسبت به تغییرات پیش رو، مهمترین عامل موفقیت سایپایدک در کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی است.

استفاده بیش از پیش از ابزارهای پرقدرت بهینه‌کاوی در سال‌های اخیر ضمن آنکه منجر به بهسازی مداوم فرآیندهای کاری شرکت شده، بستر مناسب جهت رسیدن به اهداف متعالی را در شرکت فراهم کرده است.

در این راه شرکت سایپایدک از توجه به نیازهای جدید مشتریان داخلی و خارجی خود غافل نمانده است، به گونه‌ای که کسب و کارهای جدید بر مبنای نیازهای مشتریان را طراحی و به اجرا گذاشته است.

لازم به ذکر است شرکت سایپایدک پس از الگوبرداری از خودروسازان برتر خارجی و همچنین اصلاح فرآیندها، در سال جاری نیز به عنوان تنها شرکت از میان شرکت‌‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور و حتی تنها شرکت در زنجیره ارزش صنعت خودرو، توانست با کسب تندیس بلورین، جایگاه خود را بهبود بخشد. علاوه بر این، کسب مقام صادرکننده ممتاز از دیگر افتخارات سایپایدک در سال 96 به شمار می‌رود.

با ادامه و استمرار روند رو به رشد تعالی در سایپایدک، انتظار می‌رود این شرکت با بهبود فرآیندها موفق به دریافت تندیس سیمین در دور بعدی ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی شود.