arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

تجمع حامیان مادورو در حمایت از نامزدی وی در انتخابات ونزوئلا

همزمان با اعلام رسمی نامزدی مادورو برای انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا که قرار است ۲۲ آوریل سال جاری میلادی برگزار شود، هزاران تن از مردم این کشور از وی حمایت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تجمع حامیان مادورو در حمایت از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی تل‌سور، حامیان نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا در چند منطقه در کاراکاس دست به تجمع حمایتی از نامزدی مجدد وی برای انتخابات ریاست جمهوری قریب الوقوع زدند.


مادورو برنامه دولت را برای دوره ریاست جمهوری ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ ارائه کرد که به نظر می‌رسد تداوم برنامه موسوم به "سرزمین پدری" ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ هوگو چاوز است.


این برنامه شامل پیشنهاداتی برای تجمعات مردمی است که از ژانویه سال جاری میلادی آغاز شد و بیش از سه میلیون ونزوئلایی در آن حضور داشته‌اند.


با وجود اظهارنظرهایی از سوی احزاب اپوزیسیون که مبنی بر اینکه در انتخابات قریب الوقوع این کشور حضور نمی‌یابند مادورو از اپوزیسیون خواسته است تا رقیب وی در انتخابات باشند و دخالت‌های آمریکا را نادیده بگیرند.


رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت: من بار دیگر از اپوزیسیون می‌خواهم تا روابطشان را با کاردار سفارت آمریکا و شخصیت‌های دیپلماتیک این کشور قطع کنند.


در همین حال خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: اندری فالکون، شخصیت اپوزیسیون ونزوئلا با رد درخواست‌ها از سوی اپوزیسیون سیاسی این کشور مبنی بر بایکوت انتخابات ریاست جمهوری آوریل گفت که رقیب مادورو در انتخابات است.


وی به خبرنگاران گفت: دولت برای میلیون‌ها تن از مردم ونزوئلا بهشت ترسیم کرده اما به آنها جهنم پیشکش کرده است.


این شخصیت مخالف مادورو وی را کاندیدایی حریص خواهند که تنها باعث بحران اقتصادی و رکود خزنده، کمبود گسترده موادغذایی و دارویی و مهاجرت گسترده مردم از ونزوئلا شده است.


این اظهارنظر از این شخصیت درحالی مطرح شده که دو تن از رهبران برجسته مخالف دولت کاراکاس – لئوپلدو لوپز و انریکه کاپریلس – از حضور در انتخابات ۲۲ آوریل منع شده و از سایر اپوزیسیون خواسته‌اند تا انتخابات را تحریم کنند.


فالکون در دفاع از تصمیمش برای حضور در انتخابات گفت: من به میراث هوگو چاوز بزرگ وفادار می‌مانم.

برچسب ها: ونزوئلا
نظرات بینندگان