arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

تابش: رییس‌جمهور برای حل مشکلات فدراسیون کشتی چاره‌جویی کند

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از رییس‌جمهور، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست کرد تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران چاره‌جویی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تابش: رییس‌جمهور برای حل مشکلات فدراسیون کشتی چاره‌جویی کندمحمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با ایسنا، استعفای رسول خادم و اعضای شوراهای فنی کشتی فرنگی و آزاد فدراسیون کشتی را بهت‌آور توصیف کرد و گفت: نباید بگذاریم عرصه بر یک قهرمان نام‌آور المپیک و جهانی آن‌ قدر تنگ شود که راهکار را در استعفا ببیند.


وی افزود: از رسول خادم و مربیان و کادر فنی فدراسیون کشتی می‌خواهیم خویشتن‌داری کنند و برای حل مشکلات صبور باشند.


نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: همه مسوولین امر باید به کمک کشتی که ورزش ملی و مدال‌آور ما در سطح جهانی است بشتابند و موانع و مشکلات را از سر راه کشتی ایران و فدراسیون کشتی بردارند؛ به ویژه این که بارها پرچم ایران به واسطه رشادت‌ها و قهرمانی کشتی‌گیران عزیزمان به اهتزاز درآمده و اشک شوق میلیون‌ها ایرانی وطن‌پرست را جاری کرده است.


تابش همچنین گفت: از رییس‌جمهور محترم، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست دارم تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی‌گیران ما چاره‌جویی کنند.


وی اضافه کرد: قاطبه نمایندگان و فراکسیون ورزش مجلس نسبت به این موضوع حساس هستند و با جدیت مساله را تا نیل به مقصود پیگیری خواهند کرد.


رییس فراکسیون ورزش مجلس در پایان تصریح کرد: نباید میدان را در یک ورزش ملی که با نام ایران در سطح جهان عجین شده خالی کنیم که سود آن تنها نصیب بدخواهان این ملت خواهد شد.


انتهای پیام

برچسب ها: محمدرضا تابش
نظرات بینندگان