arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
بت کلیا در گفتگو با انتخاب تأکید کرد:

دعای معلولین پشت سر مسئولین5040/ کارنامه درخشان 5040 در اشتغال زایی و کارآفرینی

شرکت 5040 برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، در کارآفرینی و اشتغال زایی برای جوانان نیز کارنامه درخشانی کسب کرده و به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از چند هزار نفر را مشغول بکار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس با تقدیر از مسئولین شرکت 5040 در بکارگیری معلولین و دادن شغل به آنها، گفت: کار این شرکت بسیار ارزشمند است و دعای معلولین پشت سر این مسئولین خواهد بود.

«یوناتن بت کلیا» نماینده مسحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار انتخاب، با بیان اینکه هر قدم برای معلولین کشور برداشته شود، مورد تقدیر و اقدامی پسندیده است، اظهار داشت: ایده شرکت 5040 در جذب نیروهای معلول، ایده خوب و مثبتی است و این اقدام خیر آنها باید سرمشق دیگر شرکت ها و حتی دولت باشد.

دعای معلولین پشت سر مسئولین5040/ کارنامه درخشان 5040 در اشتغال زایی و کارآفرینی

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس تاکید کرد: هر قدمی که برای معلولین در جامعه برداشته شود اقدام خداپسندانه و در خور ارزش است.

بت کلیا افزود: باید با حمایت از این اقدام خداپسندانه، در جهت تقویت اینگونه شرکت ها بود و زمینه فعالیت آنها را هر چه بیشتر فراهم کرد.

وی افزود: اینکه یک شرکت خصوصی بیش از 300 معلول را بکارگیری کند، باید مورد تقدیر واقع شود و نباید از کنار آن بسادگی گذشت.

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس تصریح کرد: بررسی ها نشان داد که مشتری مداری و شفافیت، دو اصلی است که در شرکت 5040 بخوبی اجرا می شود و علاوه بر طی کردن تمامی مراحل و فرایندهای قانونی برای محصولات، محصولات این شرکت دارای گارانتی مادام العمر است.

بت کلیا تصریح کرد: شرکت 5040 برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، در کارآفرینی و اشتغال زایی برای جوانان نیز کارنامه درخشانی کسب کرده و به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از چند هزار نفر را مشغول بکار کرده است.

دعای معلولین پشت سر مسئولین5040/ کارنامه درخشان 5040 در اشتغال زایی و کارآفرینی

وی گفت: بسیاری از کارخانه های تولیدی داخل که دچار ورشکستگی شده بودند نیز امروزه به واسطه فعالیت های شرکت 5040 خط تولید چند منظوره دارند، استفاده از نیروهای متخصص بومی، تأکید بر تولید محصولات و فرآورده های بومی و ساخت داخل، در واقع از مزایای این شرکت خصوصی است.

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس خاطر نشان کرد: شرکت خصوصی 5040 بعد از چند سال فعالیت، اقتصاد مقاومتی را معنا بخشیده و در حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز گام های موثری برداشته که امیدوارم این مسیر ادامه یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید از چنین شرکت های خصوصی در جهت تولید بیشتر و اشتغال زایی حمایت کند و مسیر توسعه و گسترش فعالیت برای چنین شرکت ها را فراهم آورد.

شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ با توجه به اینکه یک فروشگاه اینترنتی است، مجوز رسمی خود را از وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و همچنین سایت اینترنتی ۵۰۴۰ نیز مجوز خود را از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرده است.

همچنین کسب و کار فروشگاه ۵۰۴۰ در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی ویژه کسب و کارهای اینترنتی می باشد.