arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

اینفانتینو مشکل پرسپولیس را حل می‌کند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینفانتینو مشکل پرسپولیس را حل می‌کند!

 رییس فیفا در حال حاضر در تهران حضور دارد قرار است تماشاگر دربی باشد.

به گزارش انتخاب؛ جیانی اینفانتینو رییس فیفا شب گذشته برای انجام مذاکره با رییس فدراسیون فوتبال ایران و وزیر ورزش به تهران آمد. سفر او هرچند که خیلی کوتاه است اما مسولان فوتبالی قصد دارند همه خواسته های خود را در همین مدت زمان کوتاه به ایشان برسانند. به همین دلیل مسولان و مدیران تیم پرسپولیس به منظور رفع محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه با اینفانتینو وارد مذاکره شدند. پرسپولیس در حال حاضر از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو محروم است و مدیران این تیم قصد دارند که با میانجگری رییس فیفا این موضوع حل شود.


حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که امروز در دیدار اهالی فوتبال با رییس فیفا حضور داشت، در این باره گفت: این موضوع را حتما به اطلاع اینفانتینو خواهیم رساند، چرا که پرسپولیس به ناحق بیشترین محرومیت را سپری کرده است. البته در این محرومیت یک پنجره از نقل و انتقالات باقی مانده و این محرومیت برای باشگاهی که بیشترین طرفداران در قاره آسیا را دارد، منصفانه نیست. رییس فیفا امروز حضور طرفداران پرشمار فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی خواهد دید و امیدوارم که درخواست ما موثر واقع شود.
با توجه به مذاکرات گرشاسبی با اینفانتینو مدیران این تیم امیدوارند که پنجره نقل وانتقالاتی در تابستان باز و محرومیت پرسپولیس به پایان برسد.

نظرات بینندگان