arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

محسنی اژه ای: هجمه‌ها علیه قوه قضائیه خللی در اراده مسئولان قضائی نداشته است

معاون اول قوه قضائیه گفت: دادگستری استان کرمان علیرغم همه کمبودها و مشکلات یکی از بروزترین و فعال‌ترین حوزه‌های قضائی  کشور در جنبه‌های مختلف کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسنی اژه ای: هجمه‌ها علیه قوه قضائیه خللی در اراده مسئولان قضائی نداشته است حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز؛ 10 اسفندماه در جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار کرد: هموراه برنامه‌ها و فعالیت‌های قضائی خوبی  که در استان کرمان در حال انجام است را پیگیری می‌نماییم.

 

این مقام عالی قضائی کشور معامله با خداوند را فوق العاده ارزشمند دانست و گفت: افتخار ما این است که در یک نظام اسلامی زیر چتر ولی فقیه برای مردمی خدمت می‌کنیم که حقیقتا شایسته خدمت و تکریم هستند.

 

وی با بیان این‌که «هجمه‌ها و فشارها علیه قوه قضائیه افزایش یافته است» در عین حال عنوان کرد: تبلیغات گسترده معاندان نظام و شیطان‌صفتان هیچ خللی در اراده و عزم قضات و  مسئولان قضائی کشور وارد نکرده است.

 

وی شخصیت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)را یک شخصیت فرهیخته، حکیم و عالم توصیف کرد و بر توجه بیشتر بر 3 عامل انس با قرآن،اهتمام ویژه به نماز اول وقت و استمداد از پیامبر و اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات وسیله‌ای برای آزمایش انسان‌ها و غربالگری افراد است، ان‌شاءالله که در این مسیر  پیوسته از خداوند رحمان و رحیم مدد بجویم تا در مسیر انقلاب حرکت نماییم.

 

معاون اول قوه قضائیه به حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهمپیمایی 22 بهمن سال جاری اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌ها در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک با افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن مواجه بودیم که نشانگر لطف خداوند به این نظام است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان