arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

راز شکست پرسپولیس در شهرآورد ۸۶ مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران دربی ۸۶ را با یک گل به استقلال واگذار کرد تا قهرمانی این تیم به سال ۹۷ موکول شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راز شکست پرسپولیس در شهرآورد ۸۶ مشخص شد دیدار دربی امروز «پنج شنبه» در ورزشگاه آزادی یک بازنده داشت و آنهم برانکو بود. بحث فنی بازی و چینش نفرات را در نیمه اول شفر از آن خود کرد تا نشان دهد بازی خوانی بهتری از برانکو دارد.

 

شفر بعد از باخت در دور رفت، استقلال را بازسازی مجدد کرد و با شناخت از مهره‌های این تیم و بازگرداندن روحیه به استقلال این تیم را به جایی رساند که دربی برگشت انتقام بازی رفت را بگیرند و با نتیجه مشابه در دربی‌های رفت و برگشت با برانکو به تساوی برسد.

 

اما عامل اصلی باخت بانکو در نیمه اول رقم خورد جاییکه برانکو نفراتی همچون منشا و محرمی را روی نیمکت نشاند و حسین ماهینی و ربیع خواه را در ترکیب تیم پرسپولس قرار داد تا در همان نیمه اول قافیه را به شفر ببازد.

 

لجبازی‌های اخیر برانکو با محسن مسلمان خط هافبک قدرتمند پرسپولیس را تبدیل به نقطه ضعف این تیم کرد.

 

محسن مسلمان به نیمکت تبعید شد تا هافبک‌های استقلال در نیمه اول میدان داری کنند و نیمه دوم را به همان یک گل بسنده کنند و پیروز دربی ۸۶ باشند.

 

راز شکست برانکو در گوشه ذهنش نقش بسته است؛ محسن مسلمان بهتر می‌داند که برانکو در این روز چقدر عذاب را به جان خرید تا او را به زمین نفرستد.

 

راز شکست پرسپولیس فقط در سینه برانکو و محسن مسلمان محفوظ است.

 

لجبازی با محسن و فرو ریختن دیوار مستحکم خط میانی با دستان خود برانکو صورت گرفت و ضعف خط میانی راز بزرگ شکست در دربی بود و تمام این راز به اختلاف برانکو و شکستن اتحاد بازیکنان پرسپولیس بر می‌گردد.

 

پروفسور این بار دربی را به شفر هدیه داد و خط سیاهی در کارنامه خود باقی گذاشت.

نظرات بینندگان