arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

تلاش رژیم صهیونیستی برای استفاده از حریم هوایی عربستان

یک شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی تلاش می کند با استفاده از لابی های بین المللی، موافقت عربستان را برای استفاده از حریم هوایی این کشور به دست آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلاش  رژیم صهیونیستی برای استفاده از حریم هوایی عربستانبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، شرکت هواپیمایی «ال عال» رژیم صهیونیستی برای رقابت با شرکت هواپیمایی «ایر ایندیا» هندوستان در تلاش است با استفاده از لابی های بین المللی موافقت های لازم برای استفاده از حریم هوایی عربستان را کسب کند.

 

رئیس اجرایی شرکت هواپیمایی «ال عال» روز گذشته از «الکساندر دو جونیاک» رئیس انجمن بین ‌المللی حمل ‌ونقل هوایی (یاتا) خواسته است تا برای حل این موضوع میانجیگری کند.

 

او به دوجونیاک گفته است که می‌داند که عدم امکان برآورده شدن چنین درخواستی وجود ندارد اما او برای حل این قضیه وارد عمل شود؛ چرا که در حال حاضر شرایط برای دو رقیب (اسرائیل و هند) در عربستان یکسان نیست.

 

عربستان سعودی  در تاریخ ۱۱ بهمن ماه گذشته برای اولین بار حریم هوایی خود را به روی خط پروازی جدید هواپیمایی هند «ایرایندیا» به مقصد اراضی اشغالی فلسطین گشود.

 

همچنین پیش از این عربستان سعودی اخباری در خصوص اجازه این کشور به هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منظور استفاده از آسمان خود را تکذیب کرده بود.

نظرات بینندگان