arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
روشن:

"جشن قهرمانی دیگر برای پرسپولیس شیرین نیست"

'حسن روشن' پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: با توجه به انگیزه بالای پرسپولیسی ها برای برپایی جشن قهرمانی در دیدار شهرآورد احساس می کنم دیگر این جشن برای آنها شیرین نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روشن: جشن قهرمانی دیگر برای پرسپولیس شیرین نیست

روشن در خصوص دیدار شهرآورد و برد استقلال در این مسابقه، گفت: شهرآورد خوبی را از دو تیم مشاهده نکردیم، اما برد یرینی توانستیم به دست بیاوریم. پرسپولیسی ها شرایط روحی خوبی نداشتند و فکر جشن قهرمانی کار دست پرسپولیسی ها داد.


به گزارش انتخاب؛ وی ادامه داد: بازیکنان استقلال در این دیدار زحمت زیادی کشیدند و با تلاش زیادی توانستیم به گل برتری مقابل پرسپولیس برسند.


پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: به نظر من بهتر است پرسپولیس جشن قهرمانی را به دیدار آخر خود در لیگ موکول کنند، زیرا با این باخت دیگر جشن قهرمانی برای پرسپولیس شیرین نیست.
وی تصریح کرد: شفر عملکرد نسبتا خوبی در استقلال داشت و من همیشه گفته ام استقلال در شرایط فعلی فقط به مربی خارجی نیاز دارد و فکر می کنم حرفم به اثبات رسید.
روشن اظهار کرد: شفر باید از حالا به فکر استفاده از پتانسیل تیم های پایه استقلال باشد و باید کاری کند که نامش برای همیشه در باشگاه ما به ثبت برسد. شفر باید از نظرات بزرگان استقلال بهره ببرد تا بتواند در آینده به خصوص فصل بعد هم نتیجه بگیرد.
وی در رابطه با دیدار مقابل العین، گفت: بازی با العین بسیار دشوار است و مطمئن باشید اگر غرور به سراغ بازیکنان استقلال برود این تیم نتیجه نخواهد گرفت.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

نظرات بینندگان