arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
نقشه جدید لیفت برای شکست دادن اوبر

طرح رایگان جابجایی دانش آموزان به زودی اجرا می شود

شرکت لیفت به عنوان یکی از بزرگ ترین رقبای اوبر ، قصد دارد با سرویس حمایتی جدید خود دیدگاه های مردمی در خصوص خودروهای خود را تغییر دهد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت لیفت به عنوان یکی از بزرگ ترین رقبای اوبر ، قصد دارد با سرویس حمایتی جدید خود دیدگاه های مردمی در خصوص خودروهای خود را تغییر دهد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت این سرویس با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویانی طراحی شده که قصد دارند در ایالات متحده فاصله مدرسه و آموزشگاه تا خانه را طی کنند .

مدتی پیش ، بنیانگذاران لیفت در نامه ای به سازمان های رسمی ایالات متحده اعلام کردند ، قصد دارند طرحی رایگان را برای حمایت از دانش آموزان به راه اندازند که از طریق آن، امنیت رفت و آمد افراد تامین شود .

اما ماجرای این طرح دقیقا چیست ؟

طی ماه گذشته ، یکی از مدارس ایالات متحده حمله تیراندازی دانش آموزی را تجربه کرد که تعداد زیادی از همکلاسی های خود را کشت و یا مجروح کرد. پس از این اتفاق بسیاری از والدین ابراز نگرانی کردند که نمی توانند فرزندان خود را به راحتی رها کنند تا به تنهایی به مدرسه بروند و حتی به سرویس های مدرسه نیز اعتماد ندارند.

شرکت لیفت نیز این فرصت را غنیمت شمرد و تصمیم گرفت برای جلب نظر مثبت مخاطبان اوبر به سمت خود ، از روشی جدید  استفاده کند . در این روش تمامی ساکنان واشنگتن دی سی به سرویس مدارس رایگان لیفت مجهز خواهند شد .

در بخشی دیگر از بیانیه لیفت نوشته شده :

"تراژدی های اخیر باعث ایجاد ترس و عدم اطمینان زیادی بین مردم  شده و به عنوان والدین ، این احساسات به معنای هراس مداوم از خروج کودکان از منزل سات . ما در کنارشما ایستاده ایم تا امید و شجاعت را به شما هدیه دهیم . "

باید دید این اقدام انسان دوستانه لیفت تا چه حد در افزایش حس اعتماد سازی برای مخاطبان و البته رشد شرکت لیفت موثر است .

نظرات بینندگان