arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر منوط به آماده بودن ورزشگاه این شهر است

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورتی که ورزشگاه خرمشهر برای دیدار فینال جام حذفی آماده نباشد نمی توان این مسابقه را در این شهر برگزار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید فتاحی روز شنبه در حاشیه دیدار دوتیم استقلال خوزستان و نفت تهران در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از 10 روز پیش کار عمرانی ورزشگاه خرمشهر برای بازی نهایی جام حذفی، شروع شده و به طور قطع اگر چمن و نور ورزشگاه مناسب باشد خرمشهر برای سومین مرتبه میزبان فینال جام حذفی خواهد بود.


وی دلیل سفرش به خوزستان را بازدید از وضعیت ورزشگاه خرمشهر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه رقابت های جام حذفی با نام آزادسازی خرمشهر برگزار می شود به طور صد در صد بازی فینال در خرمشهر انجام می شود اما اگر شرایط ورزشگاه نامساعد باشد نمی توانیم این بازی را در آن مکان برگزار کنیم.


وی ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این ورزشگاه با همکاری مسئولان خوزستان و خرمشهر برطرف شود و بار دیگر شاهد یکی از فینال های جام حذفی در خرمشهر باشیم.


فتاحی در خصوص بازی دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران گفت: این بازی بین دو تیم ته جدولی بود که از حساسیت خاصی برخوردار بود اما خوشبختانه بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

 

فینال جام حذفی فوتبال کشور روز 12 اردیبهشت سال 97 در خرمشهر برگزار می شود.


تیم استقلال تهران با برتری مقابل صنعت نفت آبادان یک پای فینال جام حذفی است و برنده دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه که روز 18 اسفند در اهواز برگزار می شود فینالیست دیگر این مسابقات را مشخص می کند.

نظرات بینندگان