arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

ترامپ: رسانه‌های جریان اصلی در آمریکا «دیوانه» شده‌اند

دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر بار دیگر رسانه‌های کشورش را به باد انتقاد گرفت و نوشت: رسانه‌های جریان اصلی دیوانه شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر بار دیگر رسانه‌های کشورش را به باد انتقاد گرفت و نوشت: رسانه‌های جریان اصلی دیوانه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در اقامتگاهش در فلوریدا اعلام کرد: رسانه‌های جریان اصلی آمریکا به جنون رسیده‌اند و از سوی همه افراد در سراسر جهان مسخره می‌شوند.

وی در ادامه بخشی از برنامه رادیویی محافظه‌کار "مارک لوین" را منتشر کرد.

این رادیو رسانه‌های بزرگی مانند سی‌ان‌ان و نیویورک تایمز را به دلیل نحوه پوشش اخبار اعضای خانواده ترامپ از جمله گزارش‌هایی درباره چگونگی دریافت گرین کارت برای ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا و بررسی‌های اف‌بی‌آی درمورد معاملات تجاری بین‌المللی ایوانکا ترامپ مورد انتقاد قرار داده است.

لوین در این برنامه اعلام کرد: این گونه پوشش انتقادی اخبار اعضای خانواده ترامپ استثنایی است که برای اولین بار در تاریخ آمریکا رخ می‌دهد. من در تمام زندگی هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. این افراد هیچگونه کاری انجام نداده‌اند که سزاوار چنین رفتاری باشند. دونالد ترامپ با حضور در سمت ریاست جمهوری جرمی انجام نداده است.

لوین یکی از مدافعان ترامپ در رسانه‌های راستی است.

آخرین پیام انتقادی ترامپ علیه رسانه‌ها بعد از یک هفته شلوغ و چالش برانگیز در کاخ سفید منتشر می‌شود.

چند روز گذشته هوپ هیکز، مدیر ارتباطات استراتژیک کاخ سفید و یکی از وفادارترین مشاوران ترامپ استعفای خود را اعلام کرد.

نظرات بینندگان