arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

نمایندگان قانع نشدند / ربیعی و آخوندی استیضاح می‌شوند

دو نماینده مجلس به صورت جداگانه اعلام کردند که استیضاح کنندگان از پاسخ های وزرای کار و راه قانع نشده اند و گزارش های مربوطه به هیات رییسه ارسال خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایندگان قانع نشدند / ربیعی و آخوندی استیضاح می‌شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استیضاح کنندگان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از پاسخ‌های ربیعی قانع نشدند و گزارش کمیسیون در این خصوص به هیئت رئیسه ارسال خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، احمد بیدگلی عضو کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون استیضاح کنندگان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتقادات خود را مطرح کردند و آقای ربیعی نیز دفاعیات خود مطرح کرد.

به نوشته مهر، نماینده زنجان در مجلس ادامه داد: استیضاح کنندگان از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع نشدند و گزارش کمیسیون در این خصوص به هیئت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد تا طبق آئین نامه، بررسی این استیضاح در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

استیضاح کنندگان آخوندی هم قانع نشدند

همچنین عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: استیضاح کنندگان وزیر راه و شهرسازی از پاسخ های آخوندی قانع نشدند و گزارش کمیسیون در این خصوص به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌شود.

شهرام کوسه غراوی عضو کمیسیون عمران در گفتگو با مهر اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی درخواست استیضاح آخوندی برگزار شد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس ادامه داد: نمایندگان انتقادات خود را در خصوص حادثه هواپیمای تهران – یاسوج مطرح کردند و وزیر نیز از عملکرد وزارتخانه متبوعش دفاع کرد.

در پایان استیضاح کنندگان اعلام کردند که از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: گزارش کمیسیون عمران در این خصوص به هیئت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد تا بررسی استیضاح آخوندی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

نظرات بینندگان