arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

۳ مصدوم بر اثر ریزش آوار در خیابان مصطفی خمینی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر ریزش آوار در یک کارگاه کفاشی در خیابان مصطفی خمینی سه نفر مصدوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۳ مصدوم بر اثر ریزش آوار در خیابان مصطفی خمینیسید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر ریزش آوار در یک کارگاه کفاشی در خیابان مصطفی خمینی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:28 امروز حادثه آوار در یک کارگاه کفاشی در خیابان مصطفی خمینی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با توجه به تنگ و باریک بودن محل حادثه، آتش نشانان خودروهای خود را در ابتدای کوچه محل حادثه مستقر کرده و بخشی از تجهیزات را به صورت پای پیاده یا با موتورسیکلت به انتهای کوچه رسانده و مشغول عملیات شدند.

 وی خاطرنشان کرد: محل حادثه ساختمان یک طبقه قدیمی به وسعت حدود 170 متر بود، این ساختمان قبلاً مسکونی بود و سپس به کارگاه تبدیل شده و بخشی از این کارگاه به وسعت حدود 15 متر که به عنوان کارگاه چاپ استفاده می‌شد دچار انفجار شده و باعث تخریب آن قسمت شده بود.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود افرادی که داخل کارگاه حضور داشتند زیر آوار محبوس هستند که آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز و موفق شدند سه مرد که زیر آوار محبوس شده اما زنده بودند، را از زیر آوار خارج کنند.

وی با بیان اینکه مصدومان از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند، متذکر شد: در نهایت آتش‌نشانان مصدومان را برای انتقال مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند سپس عملیات ادامه پیدا کرد و آتش نشانان پس از اطمینان از اینکه کسی زیر آوار مانده و عملیات خود پایان دادند.

نظرات بینندگان