arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

لیگ فوتبال جزیره؛ اقتدار منچسترسیتی در صدر جدول با شکست چلسی

شاگردان پپ گواردیولا یکشنبه شب و درحساس ترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب تا اقتدار خود را در صدر جدول این رقابت ها به نمایش بگذارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لیگ فوتبال جزیره؛ اقتدار منچسترسیتی در صدر جدول با شکست چلسیبازیکنان این تیم که از بازیکنان چلسی در ورزشگاه اتحاد پذیرایی می کردند، درپایان حریف را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و فاصله خود با لیورپول تیم دوم جدول رده بندی این رقابت ها به 18 امتیاز افزایش دادند.


تنها گل این تیم را برناردو سیلوا هافبک پرتغالی تیم منچسترسیتی در دقیقه 46 درون دروازه آبی های لندنی جای داد و برتری تیمش در این دیدار را رقم زد.


تیم منچسترسیتی با کسب هر سه امتیاز این دیدار 78 امتیازی شد و درصدر ماند.


شاگردان آنتونیو کونته نیز با قبول این شکست 53 امتیازی مانده و از جایگاه پنجمی تکان نخوردند.


تیم منچسترسیتی یک شنبه شب گذشته با شکست سه بر صفر تیم آرسنال، قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد و درحال حاضر نیز بدون رقیب به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نزدیک می شود.


پیش از این دیدار نیز تیم آرسنال در ادامه تیره بختی های خود با نتیجه دو بر یک مغلوب برایتون شد، تا حضور متوالی ونگر در آرسنال به روزهای پایانی خود نزدیک شود.


تیم لیورپول در مهم ترین دیدارهای شب گذشته لیگ برتر جزیره با نتیجه دو بر صفر نیوکسل را شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد و شاگردان خوزه مورینیو دوشنبه شب و در آخرین دیدار هفته بیست ونهم رقابت های لیگ برتر انگلیس میهمان تیم کریستال پالاس خواهند بود که درصورت برتری در آن دیدار جای تیم لیورپول را در رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها خواهند گرفت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان