arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

سلطانی فر: درباره طرح صداوسیما به تفاهم رسیدیم و آن را برد- برد می‌دانیم

وزیر ورزش و جوانان از تفاهم اولیه بر سر طرحی مشترک میان رسانه ملی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای درآمد زایی از ورزش خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سلطانی فر: درباره طرح صداوسیما به تفاهم رسیدیم و آن را برد- برد می‌دانیمبه گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در خصوص طرحی که بخش بازرگانی صدا و سیما در زمینه درآمدزایی و تبلیغات تهیه کرده است به تفاهم رسیده ایم گفت:امیدواریم حداکثر تا هفته آینده با تشکیل جلسات مشترک میان وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، اصلاحات لازم در خصوص این طرح صورت گیرد و به توافق نهایی برسیم.


دکتر سلطانی فر پس از جلسه مشترک با رئیس رسانه ملی و رئیس فدراسیون فوتبال در صدا و سیما افزود:ان شاءالله طرح پیشنهادی صدا و سیما مبنایی باشد برای درآمدزایی بیشتر از ورزش و فعالیت های ورزشی و معتقدیم این طرح برای دوطرف اصلی  برد - برد است.


وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر درآمد زایی بیشتر از رویداد های ورزشی افزود: طرحی که صدا و سیما تهیه کرده است هم منافع رسانه ملی را تامین می کند و هم بخش ورزش کشور به ویژه فوتبال از آن منتفع خواهد شد .


وی افزود: امیدواریم با توجه به فضای بسیار خوبی که در جلسه با رئیس سازمان صداوسیما ایجاد شده و تفاهمی که به وجود آمده است بتوانیم هر چه سریعتر این طرح را نهایی و مراجل اجرایی آن را آغاز کنیم.


مسعود سلطانی فر به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره و تصریح کرد: درباره همکاری های مشترک میان صداوسیما و بخش ورزش کشور و همچنین رویدادهای پیش رو به خصوص جام جهانی 2018 و بازی های آسیایی جاکارتا برنامه ریزی خوبی با حمایت های دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما صورت گرفته است و در این جلسه مبنای این برنامه ریزی ها گذاشته شده است.


مهندس شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان نیز پس از این جلسه با ابراز رضایت از این نشست گفت: این نشست آغاز خوبی است تا همکاری های سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش گسترش یابد و در نهایت موفقیت خوبی برای کشور رقم بخورد.


مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم این جلسه را مفید و موثر خواند و ابراز امیدواری کرد تا شاهد تاثیر مثبت آن بر فوتبال کشور باشیم.

 

نظرات بینندگان