arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

خودرو های هوشمند نیسان در خط تولید +ویدئو

نسل جدید خودروهای هوشمند نیسان در حالی طراحی می شوند که قرار است ترکیبی ویژه از سرعت،ارامش و اطمینان را به کاربران هدیه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رانندگی پر سرعت ،آرام و مطمئن +ویدئو

نسل جدید خودروهای هوشمند نیسان در حالی طراحی می شوند که قرار است ترکیبی ویژه از سرعت،ارامش و اطمینان را به کاربران هدیه دهند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از جی آی گجت ، پیشرفت های تکنولوژیک اخیر باعث شده است که صنعت خودروسازی نیز وارد فازی تازه از تولید و خدمات شود.

رانندگی پر سرعت ،آرام و مطمئن +ویدئو

این روزها هوش مصنوعی نقشی مهم در ساخت خودرو ها ایفا می کنند و رانندگی بدون در نظر گرفتن شاخص های الکترونیک و AI  عملا غیر ممکن است.

در ماه مارس سال 2016 نیسان موتور، اعلام کرد که تعهد این شرکت برای "ساخت یک جامعه امن و پایدار، باعث شده  تجربه رانندگی  هوشمند و هیجان انگیز را تدارک ببینند."

نیسان در حال تلاش برای توسعه فن آوری هایی است  است که یک تجربه رانندگی امن و لذت بخش را برای همه فراهم می کند. رانندگی هوشمند نیسان ، ترکیبی از تکنولوژی سنجش اطلاعاتی است که محیط اطراف را فرا گرفته است .

  رانندگی پر سرعت ،آرام و مطمئن +ویدئو

 فناوری AI  به رانندگان کمک می کند  با دقت به تجزیه و  تحلیل اطلاعات و تکنولوژی ها پرداخته و  ماشین ها را کنترل کنند.

شتاب این نوع خودروهای هوشمند نسبتا یکنواخت اما  قدرتمن است . افزون بر این ها می توان به سهولت، رانندگی خودران را به سیستم موتور الکتریکی باز گرداند. این موضوع می تواند برای افرادی که به رانندگی شخصی علاقه مندند جذاب باشد.

این سیستم جدید، اجتماعی از رانندگان و خودروها را نیز فراهم می کند. اجتماعی که اطلاعات آب و هوا ، تغییرات اقلیمی، آلودگی هوا، ترافیک و حوادث ناشی از ترافیک را نیز با یکدیگر به اشتراک می گذارند .

این سیستم چرخش فرمان را در داخل داشبورد قرار می دهد و صندلی های جلو و عقب را به طور خودکار عقب می راند تا سرنشینان راحت تر بنشینند.

هنگامی که در سیستم رانندگی دستی یا  حالت( MD) قرار داشته باشید  ، چرخ فرمان و صندلی ها به موقعیت اصلی خود باز می گردند، به این ترتیب راننده می تواند به دلخواه خود سیستم داخلی ماشین را تنظیم کند.

 

نظرات بینندگان