arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

آمریکا: متهمین اینترنتی را تحویل دهید/ روسیه: خبری از تحویل 13 متهم روس تبار نخواهد بود 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه،  صراحتا اعلام کرده که روسیه هرگز 13 متهم روس تبار را که به دخالت در انتخابات سال 2016 محکوم شده اند به ایالات متحده تحویل نخواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه،  صراحتا اعلام کرده که روسیه هرگز 13 متهم روس تبار را که به دخالت در انتخابات سال 2016 محکوم شده اند به ایالات متحده تحویل نخواهد داد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به طور رسمی اعلام کرد هرگز حاضر نخواهد شد ، 13 متهم روس تباری را که به دخالت در امور انتخابات ایالات متحده تحت پیگرد قرار دارند، به مقامات این کشور تحویل دهد.

پوتین در جریان مصاحبه ای که مشروح آن در ان بی سی نیوز منتشر شده ، گفت ؛ روسیه هرگز شهروندان خود را به هیچ دولت  دیگری تحویل نمی دهد."

به نظر می رسد دیدگاه های پوتین در خصوص نفوذ اطلاعاتی روس ها در پرونده انتخابات آمریکا کاملا بر خلاف آن چیزی است که ایالات متحده انتظار دارد و همین موضوع نیز بذر مشکلات را بین 2 کشور کاشته است.

محکومیت 37 صفحه ای  و دقیق متهمان روس تبار این است که آن ها با هویت هایی جعلی ، به عنوان آمریکایی ها در فیس بوک و اینستاگرام فعالیت های تبلیغاتی انجام داده اند . تبلیغاتی شامل تصویر ، صدا و ...

پوتین در این خصوص می گوید ؛ "من می دانم که آنها نماینده دولت روسیه و یا از  مقامات روسیه نیستند. اما اتهامات این افراد از دید روسیه مشخص نیست و من رد مورد ارتکاب جرم این افراد نظری ندارم .

رابرت مولر، مشاور حقوقی ایالات در ماه فوریه در گزارشی اعلام کرد که آژانس تحقیقاتی اینترنتی، یک گروه مرتبط با تلاش تبلیغاتی روسیه در رسانه های اجتماعی است و کارکنان  از رباتها برای مقابله با استدلال استفاده کردند و ناآرامی های سیاسی را در طول مبارزات سال 2016 انجام دادند

افزون بر این ها ایالات متحده هیچ معاهده استردادی با روسیه ندارد و نظرات پوتین در مورد استرداد مطابق با قانون روسیه است که منجر به انتقال شهروندان روسیه به کشورهای خارجی نمی شود.

نظرات بینندگان