arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

مسلمان: تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس هستم/ از برانکو ممنونم

هافبک پرسپولیس گفت: تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس هستم و برای فصل آینده بعدا تصمیم می‌گیرم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس هستم/ از برانکو ممنونممحسن مسلمان پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر الوصل امارات در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم. ما از ابتدا هجومی بازی را آغاز کردیم و این باعث شد تا به راحتی بر حریف مسلط شده و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

هافبک پرسپولیس در خصوص بازی کردنش پس از هفته ها گفت: من تابع تصمیمات مربی هستم و هر آنچه او بخواهد انجام می دهم. چند هفته ای بود که بازی نمی کردم اما هرگز حاشیه سازی نکردم و صحبتی علیه سرمربی تیم انجام ندادم. از برانکو هم ممنون هستم که در این بازی من را بازی داد و به من اعتماد کرد اما بر خلاف تمام شایعات، من تابع تصمیمات کادر فنی هستم و به آن احترام می گذارم.

 

وی در خصوص شایعه حضورش هم در تیم سپاهان گفت: نمی دانم این صحبت ها چطور بوجود آمد. هیچ صحبتی با مسئولان سپاهان نداشتم زیرا بازیکن پرسپولیس هستم و باید تا پایان فصل در خدمت تیمم باشم.

 

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل آینده در پرسپولیس خواهید ماند یا خیر، ادامه داد: من تا پایان لیگ با پرسپولیس قرارداد دارم اما اینکه در آینده چه اتفاقی رخ بدهد باید بعدا در آن خصوص صحبت کنم. اگر پرسپولیس مرا خواست در خدمت این تیم هستم وگرنه باید برای آینده ام فکری بکنم.

 

محسن مسلمان در پایان خاطرنشان کرد: ما هفته آینده دوباره یک بازی سخت برابر الوصل داریم و اگر می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم باید آن دیدار را هم با پیروزی به پایان برسانیم.

نظرات بینندگان