arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

الجزیره صفر - تراکتورسازی صفر/ نخستین امتیاز، سوغات امارات

تراکتورسازی در امارات مقابل الجزیره این کشور به تساوی بدون گل رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، تیم‌های الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه A از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


با این نتیجه تراکتورسازی نخستین امتیازش را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد. تراکتورسازی با این امتیاز یک امتیازی شد و در همان رده‌ چهارم باقی ماند، الجزیره هم با چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و باید منتظر نتیجه نهایی دیدار الغرافه و الاهلی باشد.


نیمه نخست:


نیمه نخست این دیدار بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و تیم‌ها خطر زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نکردند. با این حال تراکتورسازی توانست یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه الجزیره داشته باشد.


دقیقه ۲۰: مهدی‌پور از میانه‌های میدان با ارسال یک پاس در عمق خوب، احسان پهلوان را در موقعیت خوبی در مقابل دروازه الجزیره قرار داد. او هم در حالی که پشت به دروازه الجزیره بود با چرخشی زیبا مدافع مقابلش را از پیش رو برداشت تا با علی خسیف دروازه‌بان الجزیره تک به تک شود اما در حالی که او سعی داشت توپ را از بین پاهای خسیف عبور دهد، دروازه‌بان الجزیره این توپ را دفع کرد تا این موقعیت برای تراکتورسازی از دست برود.


دقیقه ۳۵: احسان پهلوان با حرکتی تکنیکی از جناح چپ دو مدافع الجزیره را از پیش رو برداشت و داخل محوطه جریمه الجزیره شد اما در آخرین لحظه که قصد داشت ضربه‌اش را بزند، سالم رشید این توپ را به کرنر زد.


دقیقه ۴۳: بازیکنان الجزیره از جناح راست ارسالی را به محوطه جریمه تراکتورسازی انجام دادند اما مهاجم این تیم به زیر توپ ضربه زد تا توپ از بالای دروازه آلمیدا به بیرون برود.


دقیقه ۴۶: مهدی کیانی با ارسال یک پاس خوب، احسان پهلوان را از میانه زمین در موقعیت تک به تک با خسیف قرار داد اما بازیکن تراکتورسازی نتوانست از این توپ به خوبی استفاده کند و ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه الجزیره به بیرون رفت.


نیمه دوم:


دقیقه ۴۶: مهدی مهدی‌پور در پشت محوطه جریمه الجزیره توپ را از بین پاهای مدافع این تیم عبور داد تا خودش را در موقعیت خوب شوتزنی قرار دهد. او توانست ضربه خوبی را به سمت دروازه الجزیره بزند اما علی خسیف این توپ را دفع کرد.


دقیقه ۵۹: احسان پهلوان از جناح چپ توپ بلندی را به سمت دروازه الجزیره ارسال کرد که این توپ با عبور از مدافعان الجزیره و مهاجم تراکتورسازی در جناح راست به دانیال اسماعیلی فرد رسید. این بازیکن تراکتورسازی در حالی که فرصت ارسال پاس به بازیکنان دیگر تراکتورسازی داشت اما خودش تصمیم به شوتزنی کرد که ضربه‌اش مماس با دیرک مخالف الجزیره به بیرون رفت.


دقیقه ۶۱: رومارینیو از جناح چپ حرکت انفرادی را آغاز کرد که مدافع پیش رویش را از مقابل برداشت تا با آلمیدا تک به تک شود اما ضربه این بازیکن الجزیره توسط دروازه‌بان تراکتورسازی به خوبی مهار شد.


دقیقه ۶۵: احمد الحشمی از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.


دقیقه ۶۶: علی طاهران در پشت محوطه جریمه الجزیره با پاس مهدی کیانی صاحب توپ شد. این بازیکن جوان تراکتورسازی بلافاصله اقدام به زدن شوت کرد که ضربه‌اش توسط علی خسیف مهار و به کرنر فرستاده شد.


دقیقه ۷۵: الجزیره در موقعیتی عالی در پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب ضربه‌ی ایستگاهی شدند. علی مبخوط پشت این ضربه ایستاد و ضربه بسیار خوبی هم به سمت دروازه نماینده ایران زد اما در مقابل، واکنش آلمیدا بهتر از ضربه مبخوط بود تا این توپ توسط دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی دفع شود.


ترکیب تراکتورسازی: جوردی آلمیدا، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، رضا شربتی (گریگوف، ۵۶)، علی طاهران (محمد ابراهیمی، ۷۶)، مهدی مهدی‌پور، مهدی کیانی، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و ارسلان مطهری


ترکیب الجزیره: علی خسیف، خلیفه مبارک، مسلم فائز، محمد العطاس، سالم رشید، سالم علی، رومارینیو، یعقوب الحوسانی، محمد جمال، احمد الحشمی و علی

نظرات بینندگان