arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

علیخانی: پیاده‌راه «هفده شهریور» گازانبری ساخته شد / هیچ کارشناس ترافیکی دخالتی در طرح نداشت و سندی نیز در تایید آن امضا نشد / 400 میلیارد تومان هزینه آن شده

رییس کمیسییون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا به داد اهالی و کسبه پیاده‌راه "هفده شهریور" برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کمیسییون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا به داد اهالی و کسبه پیاده‌راه "هفده شهریور" برسد.

به گزارش ایسنا، علیخانی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در پی اعتراضات گسترده کسبه و اهالی پیاده‌راه هفده شهریور از این منطقه بازدید کردم، گفت: این پیاده راه به صورت غیرکارشناسی و غلط، بدون تهیه مطالعات و پیوست‌های ترافیکی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این پیاده‌راه با رنگ لعاب مذهبی به صورت دستوری و گازانبری ساخته شد، گفت: هیچ کدام از کارشناسان ترافیکی دخالتی در اجرای این طرح نداشتند و سندی نیز در تایید آن امضا نکردند.

به گفته علیخانی، 400 میلیارد تومان که با احتساب قیمت روز 1000 میلیارد تومان می شود، برای ساخت این پیاده‌راه هزینه شده است.

رییس کمیسییون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه حدود یکهزار واحد صنفی و 10 هزار خانواده از ساخت این پیاده راه متاثر شده‌اند، گفت: نکته قابل توجه اینکه این محله انقلابی بوده اما حالا به محلی برای جولان مواد فروشان و بروز انواع و اقسام مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شده است. از شهردار تهران می‌خواهم که به داد اهالی این خیابان برسد.

نظرات بینندگان