arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
وی چت رکورد زد

طرفداران وی چت یک میلیاردی شدند

 نزدیک به 1 میلیارد نفر، طرفدار وی چت شده اند.افرادی که به نظر می رسد از این سرویس ارتباطی رضایت کامل دارند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نزدیک به 1 میلیارد نفر، طرفدار وی چت شده اند.افرادی که به نظر می رسد از این سرویس ارتباطی رضایت کامل دارند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، ، تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا طرفدار پیام رسان وی چت هستند. پیام رسانی که گرچه در برخی کشورها در برابر تلگرام کم بازخورد تر است، اما به نظر می رسد از دید بسیاری دیگر، جذاب و کاربردی است.

وی چت کاربردهایی فراوان دارد و می تواند از چت کردن تا انجام پرداخت های الکترونیک را پوشش دهد.  اکنون وی چت موفق شده با نزدیک شدن به رقم 1 میلیارد کاربر، تعداد طرفداران خود را به یک رکورد جدید برساند. شرکت مالک وی‌چت، در ماه سپتامبر گزارش داد  تعداد حساب‌های کاربری وی‌چت سالانه ۱۵.۸ درصد افزایش پیدا می کند. همان‌طور که پیش از این گزارش شده بود، وی‌چت روزانه ۹۰۲ میلیون کاربر دارد و هر روز نزدیک به ۳۸ میلیارد پیام در این پلتفرم فرستاده می‌شود.

جالب است بدانید بر اساس آمارهای منتشر شده، بخش بزرگی از افزایش حساب‌های کاربری  وی چت شامل بخش هایی از منطقه‌ جنوب شرق آسیا، اروپا و ایالات متحده است.

وی چت را می توان یکی از محبوب ترین برنامه ها بین شهروندان چینی دانست و تقریبا اکثر چینی ها ، به این اپلیکیشن دلبستگی دارند. گرچه نباید فراموش کرد محدود بودن شبکه های اجتماعی در چین و البته عدم دسترسی به دیگر حساب های پایم رسان در ارتقای سطح محبوبیت وی چت بی تاثیر نبوده است .

اما با همه این آمار و ارقام نباید فراموش کرد که این رقم نه به معنی تعداد کاربران نیست . درواقع بسیاری از کاربران وی چت از چند حساب کاربری همزمان استفاده می کنند. در نتیجه، نمی توان این رقم را کاملا درست ارزیابی کرد .

نظرات بینندگان