arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

سرقت مسلحانه از یک بانک در مشهد/ سارق متواری است

ساعت 09:43 مردی موتور سوار با یک دستگاه موتورسیکلت که لباس و شال مشکی رنگ بر تن داشت وارد بانک رسالت شعبه خیابان احمدآباد مشهد شده و در داخل بانک با اسلحه اقدام به تهدید مشتریان و کارکنان بانک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرقت مسلحانه از یک بانک در مشهد/ سارق متواری است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه از یک بانک در خیابان احمدآباد مشهد خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه خبری پلیس، قادر کریمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت 09:43 مردی موتور سوار با یک دستگاه موتورسیکلت که لباس و شال مشکی رنگ بر تن داشت وارد بانک رسالت شعبه خیابان احمدآباد مشهد شده و در داخل بانک با اسلحه اقدام به تهدید مشتریان و کارکنان بانک کرد.

وی ادامه داد: برابر تحقیقات اولیه این فرد حدود ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده است.

کریمی با بیان اینکه «سارق بلافاصله از بانک خارج و با موتورسیکلت هندا قرمز رنگ از محل متواری شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی با دریافت این گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که عملیات پلیسی با ردزنی‌های گسترده برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ادامه دارد»، خاطرنشان کرد: پلیس به سرنخ‌هایی دست یافته و انشاءالله به‌زودی خبر دستگیری این فرد را به شهروندان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: از شهروندان انتظار داریم در صورت هر گونه اطلاعاتی در این رابطه مراتب را به فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

نظرات بینندگان